مدیر امور نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی کشور از افتتاح و راه اندازی خانه مدیران صنعتی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 07 August 2016
 مدیر امور نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی کشور از افتتاح و راه اندازی خانه مدیران صنعتی در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، شاهپور رستم زاده با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین مدیران سازمان مدیریت صنعتی همدان و تهران وجود دارد، افزود: بهبود استانداردها در نمایندگی همدان مشهود بوده و این روند روز به روز در حال بهتر شدن است.

وی با اشاره به سابقه ۵۰ساله این سازمان عنوان کرد: این سازمان با هدف کمک به توسعه مدیریت و ایجاد تحول و بهسازی فعالیت خود را شروع کرد و یکی از سازمان های توسعه ای که به عنوان سازمان مادر در ذیل سازمان مدیریت صنعتی فعالیت می کند، سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور است که با هدف راه سازی صنایع کشور ایجاد شد.

مدیر امور نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی  بیان کرد: در حال حاضر ۲۶نمایندگی در کل کشور در حوزه های مشاوره ای، آموزش و تحقیق وغیره فعالیت های اثرگذاری در کشور دارند.

وی در ادامه گفت: یکی از هدف های سازمان، توسعه ظرفیت های مدیریت به واسطه برنامه هایی است که در آموزش ها مدنظر قرار دارد و می توان گفت سازمان مدیریت صنعتی از سازمان های مهم کشور است.

رستم زاده در خصوص ارزیابی نمایندگی همدان افزود: نمایندگی ها به صورت ادواری مورد ارزیابی استانداردهای سازمان قرار می گیرند که این موضوع از اهم وظایف سازمان به شمار می رود و این بار همدان یکی از نمایندگی هایی بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نمایندگی همدان از سال ۱۳۸۷ ایجاد و از سال ۱۳۹۲ فعالیتش از سر گرفته شد، عنوان کرد: در این استان تمرکز بر روی سمینارها و دوره های کوتاه مدت است و درحال حاضر با تقویت تیم  مدیریتی شاهد آن هستیم که از سال گذشته دوره هایی از «ان بی ای» و «دی بی ای» برگزار شده و به همین دلیل بازدید ادواری در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت:وضعیت توپوگرافی ایران نشان داده هر استان پتانسل خاصی دارد بطوری که استانی کشاورزی و استانی خدماتی است که به همین واسطه سازمان مدیریت صنعتی اهم فعالیت های خود را به عنوان مادرتخصصی در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت ها فقط منوط به صنعت نیست، گفت: سایر حلقه های وابسته می تواند مورد توجه قرار گیرد که استان همدان در این حوزه خوب عمل کرده است.

رستم زاده ادامه داد: یکی از مواردی که به جدیت دنبال می شود تاسیس خانه مدیران در استان همدان است و بسیار کمک خواهد کرد تا مدیران بتوانند عملکرد خود را مستندسازی کرده و مشکلات و راهکارها را در اختیار سایر مدیران قرار دهند.

وی در پایان افزود: تاسیس خانه مدیران صنعتی در این استان شهریور ماه انجام خواهد شد که تاثیر بسزایی در بخش مدیریت استان خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار