نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به سبک زندگی اسلامی و عملیاتی کردن آن یکی از مولفه های اثرگذار در ایجاد فرصت های شغلی است.
کد خبر: ۲۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 25 April 2015

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به سبک زندگی اسلامی و عملیاتی کردن آن یکی از مولفه های اثرگذار در ایجاد فرصت های شغلی است.

به گزارش ایرنا ؛ عطاالله سلطانی صبور در نشست بررسی طرح های به ثمر رسیده همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان همدان در رزن بیان کرد: فرهنگ کار و تلاش موثر یکی از زیر شاخصه های زندگی اسلامی است که باید این فرهنگ از طریق نشریات ترویج شود.

وی بیان کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید با معرفی الگوهای کار و تلاش بستر فرهنگی گرایش به تولید و کارآفرینی را فراهم سازند.

نماینده رزن در خانه ملت اضافه کرد: 70 درصد از مشارکت کنندگان در نظر سنجی مهمترین دغدغه و مطالبه مردم را ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان جویای شغل عنوان کردند.

سلطانی صبور افزود: با توجه به خواسته و دغدغه مردم، هر گونه فعالیت در راستای پاسخگویی به خواسته های مردم کاری مبارک و پسندیده است.

وی با ذکر اینکه رهبری فرزانه انقلاب فرمودند 'تولید ثروت عبادت است' بیان کرد: ایجاد اشتغال علاوه بر وجهه اقتصادی از منظر ارزش ذاتی نیز بسیار پر اهمیت است.

وی بیان کرد: طبق آموزه های دینی و احادیث همه باید برای کار و تلاش و ایجاد اشتغال فعال شوند چون بیکاری آفت عقل است.

نماینده رزن در مجلس نهم گفت: استان همدان بواسطه اتحاد و همدلی مسوولان در بیشتر عرصه ها موسس و پیشتاز بوده و در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز هدف معرفی همدان به عنوان یک الگو است.

وی رزن را دروازه ورود سرمایه گذار دانست و افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار علاوه بر جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال باید به حمایت از واحدهای تولید کوچک و زودبازده و تسهیل سرمایه گذاری نیز توجه داشت.

عملیات اجرایی طرح های تولید باطری، بخاری کم مصرف و لنت ترمز در شهرک صنعتی رزن با حضور استاندار و جمعی از مسوولان آغاز شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار