استاندار همدان گفت: مسوولان استان همدان همسو با سیاست های دولت حامی سرمایه گذار هستند.
کد خبر: ۲۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 25 April 2015
استاندار همدان گفت: مسوولان استان همدان همسو با سیاست های دولت حامی سرمایه گذار هستند.

به گزارش ایرنا؛ محمدناصر نیکبخت در نشستی با موضوع بررسی طرح های به ثمر رسیده همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان همدان در حوزه رزن اظهار کرد: جلوه گاه و محل تبلور پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب در عملکرد سرمایه گذاران مشهود بود.

وی یادآور شد: با وجود تعیین نام جدید برای سالجاری ولی شعار سال گذشته همچنان در زمره فعالیت های استان قرار دارد و باید همواره پیگیر اجرایی شدن دو مولفه فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی باشیم.

وی اضافه کرد: رهبری فرزانه انقلاب در پایان سال 92 منشور اقتصاد مقاومتی را تبیین کردند و دولت نیز با در نظر گرفتن مشکل معیشت مردم با شعار نجات اقتصاد کشور سکان را بر دست گرفت.

استاندار همدان تاکید کرد: با توجه به اهمیت مسایل اقتصادی می طلبد مسوولان خدمت شایسته و به دور از شعار را در پیش بگیرند و بخش خصوصی را حمایت کنند.

نیکبخت تاکید کرد: برای هر سرمایه گذاری که بتواند یک شغل به بالا در استان همدان سرمایه گذاری کند کفش جفت می کنم و این موضوع را نه تنها ننگ ندانسته بلکه بواسطه فراهم کردن زمینه اشتغال و کسب روزی حلال بدان افتخار نیز می کنم.

وی با ذکر رویکرد مثبت دولت به سرمایه گذاری اظهار کرد: حضور وزیر کشور و وزیر اطلاعات در همایش سرمایه گذاری نشان از اهمیت این مولفه و فراهم بودن امنیت دارایی سرمایه گذاران است.

استاندار همدان اظهار کرد: عملیات اجرایی سه طرح عمرانی در رزن با ایجاد 300 فرصت شغلی آغاز شد که امید می رود با توسعه این واحدها میزان اشتغال پیش بینی شده نیز افزایش یابد.

نیکبخت یادآوری کرد: 48 تفاهم نامه در همایش سرمایه گذاری سال گذشته که ماحصل آن صادرات 30 میلیون دلار بوده است.

وی افزود: 400 میلیون ریال از محل BOT برای طرح در حال اجرای تصفیه خانه ملایر در نظر گرفته شد همچنین طرح تصفیه خانه تویسرکان با 300 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی اضافه کرد: یک هزار و 700 میلیارد ریال نیز برای میدان بار شهرداری همدان پیش بینی شده که پیمانکاران این طرح نیز مشخص شده است.

در ادامه این نشست سه طرح عمرانی با حضور مسوولان استانی در رزن کلنگ زنی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار