رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد.
کد خبر: ۲۷۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 04 August 2016
 رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد.

به گزارش مهر، مراسم گرامیداشت شهید علیرضا شمسی پور و تجلیل از ۳۸۲ مدال آور شهرستان نهاوند ظهر پنجشنبه در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سعید کولیوند در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: امروز  با پیگیری های انجام شده مراسم تجلیل از ۳۶۲ نفر از مدال آوران، مربیان و پیشکسوتان ورزش شهرستان نهاوند انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: امروز و از جمع حاضر ۶۰ نفر از اعضای هیئت های ورزشی و نمایندگان آنها، ۱۹۰ نفر از مدال آوران آسیاسی، بین المللی، کشوری و استانی و ۱۲ پیشکسوت عرصه ورزش تکریم و تقدیر شدند.

وی با اشاره به هفته خبرنگار و اهمیت حضور و نقش خبرنگاران در جامعه گفت: شهرستان نهاوند ۹ پروژه نیمه تمام ورزشی دارد که تکمیل آنها نیازمند ساماندهی و اتخاذ تصمیمی برای ادامه  ساخت آنهاست.

کولیوند به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام ورزشی نهاوند را از جمله مهم ترین مطالبات مردم و ورزشکاران عنوان کرد و گفت: امیدواریم همه مسئولین زمینه هرچه شاداب تر شدن جامعه را فراهم آورند چراکه این رویه از بسیاری معضلات جلوگیری می کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار