پیکر پاک ۷ شهید دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و با حضور گسترده مردم و مسئولان در همدان تشییع شد.
کد خبر: ۲۶۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 30 July 2016
پیکر پاک ۷ شهید دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و با حضور گسترده مردم و مسئولان در همدان تشییع شد.

به گزارش تابناک همدان، پیکرپاک۷ شهید دوران دفاع مقدس پیش از ظهر شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) با حضور مردم شهیدپرور همدان در میدان امامزاده عبدالله(ع) این شهر تشییع شد.

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان بر پیکر پاک شهدا نماز اقامه کرد و پس از انجام تشریفات نظامی و مراسم عزدارای به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، پیکر پاک این شهیدان بر دستان مردم دارالمومنین همدان تشییع شد.

مردم شهید پرور و مومن همدان با استقبال مثال‌زدنی خود از پیکر این ۷ شهید والا مقام در هنگام ورود و حضور گسترده در مراسم تشییع این شهدا یک بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب و ولایت فقیه نشان دادند.

همچنین شبهای گذشته محفل شبی با شهدا در کنار پیکرهای شهدای دفاع مقدس با حضور گسترده مردم برگزار شد.

مراسم خاکسپاری شهدا در همدان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر امروز انجام می‌شود به طوری که پیکر مطهر یک نفر از این شهیدان در حوزه علمیه خواهران شهرستان نهاوند، ۲ نفر در گلزار شهدای شهر بهار، ۲ نفر در گلزار شهدای شهر همدان، یک نفر در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان و یک نفر دیگر نیز امروز ساعت ۱۸ در اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر به خاک سپرده می‌شوند.



شهدا شاگرد و دست‌پرورده مکتب امام صادق(ع) هستند
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: شهدا شاگرد و دست‌پرورده مکتب امام صادق(ع) هستند.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی پیش از ظهر شنبه در مراسم تشییع پیکر ۷ شهید دوران دفاع مقدس در همدان با تسلیت سالروز شهادت حضرت صادق(ع) اظهار داشت: دین مبین اسلام و مکتب حیات‌بخش تشیع مدیون امام جعفر صادق(ع) است.

وی با بیان اینکه باید راه اسلام و مکتب تشیع را ادامه داد و در این راه با بصیرت و جهاد وارد کار شد، از مردم همدان برای حضور در تشییع پیکر شهدا قدردانی کرد و گفت: شهدا شاگرد و دست‌پرورده مکتب امام صادق(ع) هستند.

آیت الله محمدی با محکومیت اقدامات آل سعود و با بیان اینکه امسال به سبب خباثت آل سعود، امام صادق(ع) زائر ندارد، تاکید کرد: شهدا پیرو راستین امام صادق(ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه درست است که امروز به خاطر عواطف خود در این مراسم حضور پیدا کرده ایم اما باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم که چرا امام صادق(ع) مظلومانه به شهادت رسید و چرا این شهدا به شهادت رسیده اند؟ گفت: متاسفانه موضوع امر به معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده شده است.

محمدی با تأکید بر لزوم ادامه راه شهدا، وضعیت حجاب در جامعه را اسفناک خواند و گفت: مسئولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند زیرا شهدا برای دفاع از دین و صیانت از عفاف و حجاب به جبهه های جنگ رفتند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمنان هزاران نقشه شوم و خطرناک برای جوانان و این ملت کشیده‌اند که باید مراقب بود و خانواده‌ها نیز آسیب‌پذیر شده‌اند، تأکید کرد: باید به فکر ازدواج جوانان بود و مسیر را در این زمینه تسهیل کرد.

محمدی با بیان اینکه باید مظاهر فساد و بدپوششی و بدلباسی زنان در جامعه برداشته شود، گفت: مسئولان باید برای رفع این مشکلات دست به کار شوند.

وی با بیان اینکه باید از شهدا بخواهیم که شفاعتمان کنند وگرنه وضعیت‌ از این هم بدتر خواهد شد، به حقوق‌های نجومی برخی مدیران اشاره و عنوان کرد: افتضاح حقوقی‌های نجومی باعث شرمندگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار