نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: حقوق بشر دستمایه برخی دولت های ظالم و زورگو برای سرکوب و محکوم کردن مخالفان و مدافعان حق و حقیقت شده است.
کد خبر: ۲۶۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 30 July 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: حقوق بشر دستمایه برخی دولت های ظالم و زورگو برای سرکوب و محکوم کردن مخالفان و مدافعان حق و حقیقت شده است.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان بیان کرد: حقوق بشر همچنین ابزار دست دولت های ظالم برای محکوم کردن کشوری مورد هدف به بهانه رعایت نکردن حقوق بشر شده است.

وی با ذکر اینکه ایران بارها به نقض حقوق بشر محکوم شده است افزود: این در حالیست که در بین کشورهای جهان تنها در ایران حقوق بشر رعایت می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برای تحقق حقوق بشر انسانها باید به حقوق یکدیگر احترام گذاشته و علاوه بر پایمال نکردن حقوق دیگر افراد، آن را به نحو مطلوب عملی و رعایت کنند.

آیت الله طه محمدی گفت: رژیم آل سعود با کمک برخی دولتهای فاسد عربی منطقه به یک کشور کودک کش تبدیل شده است و با پرداخت پول، نام این کشور را از نظام کودک کش خارج کرد.

وی با ذکر اهمیت یادگیری درسهایی از مکتب امام صادق (ع) اظهار کرد: این امام چهار هزار شاگرد در رشته های مختلف علمی تربیت کردند.

امام جمعه همدان افزود: یکی از بهترین درسها مکتب امام صادق (ع) این است که باید همه صاحب مکتب و مدرسه باشند و همه در محدوده کاری شاگرد تربیت کنند.

آیت الله طه محمدی اضافه کرد: بزرگترین خدمت به اسلام، مسلمانان و بشریت، تربیت یک طلبه صالح است .

وی تصریح کرد: بیان فضائل امام صادق (ع) تنها به ایام شهادت ایشان ختم می شود در حالیکه باید تمامی عمر را صرف این کار کنیم .

خطیب جمعه همدان افزود: اخلاق، جهاد، سیاستگزاری، دنیا داری، معاش و معاد امام صادق قابل توصیف نیست و کسی که جایگاه این امام را نداند انگیزه اطاعت از امام را نیز ندارد مگرنه اگر انسان مقام والا آنرا بداند بی اختیار به سجده می افتد.

آیت الله محمدی همچنین با ذکر ورود پیکر هفت شهید والا مقام تازه تفحص شده به همدان، از مردم خواست در آئین با شکوه و عظمت تشییع و خاکسپاری این عزیزان گمنام، فردا شنبه شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار