همدان سرزمین سرداران نامی دوران دفاع مقدس هم اکنون سرخوش از عطر حضور پیکر مطهر هفت شهید والامقامی است که از چهارشنبه شب گذشته با قدوم مبارکشان کوی و برزن دارالمجاهدین را فضایی روحانی فرا گرفته است.
کد خبر: ۲۶۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 28 July 2016
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان گفت: پیکر مطهر هفت شهید چهارشنبه شب به شهر همدان وارد شده و همزمان با یادواره شهید سعید قهاری سعید با استقبال پرشور مردم مواجه شدند.

به گزارش ایرنا، بهرام دوست پرست افزود: سه تن از این شهیدان شهدای تعیین هویت شده هستند که یک تن از این سه شهید بزرگوار متعلق به شهرستان بهار است و تشییع و خاکسپاری این شهید در بهار انجام خواهد گرفت.

دوست پرست ابراز کرد: دو شهید دیگر از شهدای ارتش و شهدای غواص است و چهار شهید بعدی نیز از شهدای گمنام عملیات والفجر 8 هستند که در این میان یک تن از این چهار شهید گمنام در حوزه علمیه شهرستان نهاوند به خاک سپرده خواهد و یک شهید نیز در اردوگاه ابوذر به خاک سپرده خواهد شد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان خاطرنشان کرد: صبح روز شنبه، نهم مردادماه همزمان با شهادت امام صادق(ع) چهار شهید گرانقدر دفاع مقدس در میدان امامزاده عبدالله تشییع خواهند شد و نماز بر پیکر این عزیزان توسط امام جمعه شهر همدان اقامه می شود.

وی ادامه داد: سپس پیکر این شهدا بر دوش مردم عزیز راهی میدان امام (ره) خواهند شد و از آنجا نیز به سمت باغ بهشت راهی خواهند شد که در این میان دو شهید تعیین هویت شده در این مکان به خاک سپرده شده و دو شهید بعدی درفرماندهی انتظامی استان همدان و اردوگاه ابوذر به خاک سپرده می شوند.

گفتنی است استان همدان هشت هزار شهید گلگون کفن و 17 هزار ایثارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار