رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: از ابتدای امسال یک مزاحم تلفنی ۱۰۰۰ مرتبه مزاحمت ایجاد کرده که به مراجع قضایی ارجاع شده است.
کد خبر: ۲۶۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 25 July 2016
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: از ابتدای امسال یک مزاحم تلفنی ۱۰۰۰ مرتبه مزاحمت ایجاد کرده که به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گزارش مهر، حبیب معصومی افزود: از تعداد ۸۰ دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس همدان، تعداد ۴۰ آمبولانس به تازگی وارد ناوگان شده اند و تعداد ۱۱ آمبولانس نیز در ۳ روز آینده طی مراسمی به ناوگان اضافه و در مراکز اورژانس استان توزیع خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان افزود: این آمبولانس ها با تجهیزات کامل پزشکی و طبق استاندارد ۲۰۱۶ آلمان ساخته شده اند و قیمت هر دستگاه ۳ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال نیز ۲۰ دستگاه آمبولانس به مجموعه ناوگان آمبولانس استان همدان افزوده می‌شود، گفت: تعداد این آمبولانس ها تا پایان امسال به ۱۲۲ دستگاه می‌رسد.

معصومی با بیان اینکه با ورود این امبولانس ها به ناوگان ۲۰ دستگاه آمبولانس فرسوده از چرخه خدمات‌رسانی در پایگاه‌های شهری و جاده‌ه‌ای خارج می‌شود، گفت: آمبولانس هایی با عمر ۵ تا ۷ سال از ناوگان خارج و به روستاها تحویل داده می‌شود.

حبیب معصومی به افزایش تعداد مزاحمت های تلفنی اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال یک مزاحم تلفنی ۱۰۰۰ مرتبه مزاحمت ایجاد کرده که به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه در یک مورد مزاحمت نیز ۳۰۰ مورد تماس از ابتدای خرداد صورت گرفته است، گفت: این مسئله لزوم برخورد قانونی قوه قضائیه را مورد تاکید قرار می دهد چرا که در قوانین جمهوری اسلامی ۳ ماه حبس برای مزاحمت قانونی تدوین شده اما صدور حکم دادگاهی را لازم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار