نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: قهرمانی ها در عرصه های مختلف بویژه ورزش نباید در مادیات خلاصه شود بلکه توجه معنویات مهم است.
کد خبر: ۲۶۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 24 July 2016
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: قهرمانی ها در عرصه های مختلف بویژه ورزش نباید در مادیات خلاصه شود بلکه توجه معنویات مهم است.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز یکشنبه در آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان همدان اظهار کرد: قهرمانی برای تمامی کشورها شیرین است منتهی توجه به ابعاد معنوی در ورزش نیز بسیار مهم به شمار می رود.

وی اضافه کرد: قهرمان و پهلوان واقعی آن کسانی است در سخت ترین شرایط غریزه جنسی، پاکدامنی خود را از دست نمی دهد و یا همان کسی که دسترسی به اموال بیت المال دارد و می تواند میلیون ها کم و زیاد کند اما یک ریال به سود شخصی خود اضافه نمی کند.

وی بیان کرد: درست است که بازار قهرمانی در معنویات بازار مشتری ندارد اما اگر بتوان قهرمانی در این عرصه را به دست آورد، مهم است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: قهرمانی در مسایل مادی تا حدودی خوب است اما بهتر است ورزشکارات قهرمانی در مسایل معنوی را اولویت قرار دهند.

وی در ادامه با تمجید از موفقیت ورزشکاران خاطرنشان کرد: سربلندی ایران اسلامی و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی مایه افتخار است و خوشحالیم که همدان سهم بسزایی در کسب این موفقیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: استان همدان در بازی های ریو 2016 برزیل دارای دو سهمیه المپیک در رشته های تیراندازی و دو و میدانی، دو سهمیه پارالمپیک در رشته های والیبال و دو ومیدانی و یک سهمیه مربی در رشته تیراندازی و یک داور در رشته تنیس است.

رسول منعم افزود: در رشته والیبال نیز سهمیه المپیک توسط آرمین تشکری در قالب تیم ملی والیبال کشورمان کسب شد اما در نهایت و با تصمیم کادر فنی به بازی های المپیک اعزام نشد.
وی بیان کردن: جشن بدرقه از المپیکی های همدان در راستای تجلیل از تلاش و زحمات آنان در کسب سهمیه و حضوری با انگیزه تر در این رقابت ها بود.

وی اضافه کرد: المپیک مهمترین رویداد ورزشی جهان به شمار می رود و خوشحالیم که همدان سهمی در این بازی ها دارد.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از المپیکی های اعزامی به ریو برزیل، از از 30 قهرمان فراملی و 12 داور و مربی بین المللی حایز کسب عنوان و افتخار در ساله 94 تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار