رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فامنین گفت: عامل آتش سوزی در منطقه شکار ممنوع «تجرک» فامنین شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۲۵۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 13 July 2016
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فامنین گفت: عامل آتش سوزی در منطقه شکار ممنوع «تجرک» فامنین شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش مهر، سیروس عزیزی با اشاره به معرفی عامل آتش سوزی در منطقه شکار ممنوع «تجرک» فامنین به مرجع قضایی، گفت: دهم تیرماه امسال فردی اقدام به آتش زدن علف های هرز حاشیه منطقه شکار ممنوع تجرک می کند.

وی اضافه کرد: شعله های آتش به منطقه شکار ممنوع نیز سرایت کرده و سه هکتار از این اراضی به همراه باغات نزدیک آن در آتش می سوزد.

وی بیان کرد: پس از گشت و کنترل و تحقیقات میدانی صورت گرفته، فرد مظنون به آتش زدن مراتع منطقه حفاظت شده تجرک فامنین شناسایی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فامنین اظهار داشت: پرونده فرد مظنون به همراه اظهارات شهود تکمیل و برای صدور رای به مرجع قضایی تحویل شده است.

عزیزی بیان کرد: گشت و کنترل تیم های اداره حفاظت محیط زیست فامنین در مناطق زیر پوشش این مجموعه به صورت مستمر صورت می پذیرد با این وجود از شهروندان انتظار داریم اینگونه مسایل را با شماره ۱۵۴۰ به یگان حفاظت محیط زیست اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: منطقه حفاظت شده تجرک با ۱۵ هزار هکتار مساحت در ۳۵ کیلومتری شهر فامنین قرار دارد.

گفتنی است؛ امسال ۵ فقره آتش سوزی در مناطق حفاظت شده استان رخ داده و ۳۸ هکتار از این مناطق طعمه آتش شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار