مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برگزاری همایش ملی کاهش آب بدون درآمد 22 تیرماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 11 July 2016
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برگزاری همایش ملی کاهش آب بدون درآمد 22 تیرماه در همدان خبر داد.

به گزارش فارس سید هادی حسینی‌بیدار از برگزاری همایش ملی «کاهش آب بدون درآمد» به میزبانی همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و در راستای مدیریت مصرف مشترکان آب برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت دو روزه و در تاریخ 22 و 23 تیرماه برگزار می‌شود، گفت: آبفای همدان به عنوان شرکت برتر به عنوان میزبان انتخاب شد و مدیران دفاتر کاهش آب بدون درآمد کشور در این همایش حضور خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برپایی نمایشگاهی با حضور 25 شرکت در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: این نمایشگاه در 30 غرفه در زمینه‌های ساخت و تولید قطعات، لوازم و مواد مورد نیاز در زمینه مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد در سالن مجموعه آبیاران برپا خواهد شد.

وی کمبود آب را یکی از دغدغه‌های کنونی دانست و افزود: اگر برای مشکل کمبود آب و مدیریت مصرف چاره‌ای اندیشیده نشود، این معضل در آینده تشدید خواهد شد.

حسینی‌بیدار خاطرنشان کرد: در این همایش ضمن تبادل تجربیات و آشنایی مدیران و کارشناسان شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، افراد با توانمندی بخش خصوصی در زمینه مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد نیز آشنا خواهند شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه گام‌های خوبی در راستای مدیریت مصرف آب برداشته شده است، بیان کرد: با کاهش تولید 300 لیتر در ثانیه آب نسبت به سال 86 تولید آب به 1560 لیتر در ثانیه رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان نقش مدیریت آب بدون درآمد و کاهش هدررفت آب را در مدیریت عرضه و تقاضا بسیار مهم و تعیین‌کننده دانست و یادآور شد: جمع‌آوری و بازتاب تجارب کسب شده در داخل کشور به منظور اجرای اصولی مدیریت تقاضا و کاهش آب بدون درآمد می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار