مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم کشتی شهرداری همدان در مسابقات جایزه بزرگ کشتی اسپانیا به مقام سوم دست یافت.
کد خبر: ۲۵۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 10 July 2016
 مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم کشتی شهرداری همدان در مسابقات جایزه بزرگ کشتی اسپانیا به مقام سوم دست یافت.

به گزارش مهر، امیرحسین اسکندری  گفت: رقابت‌های جایزه بزرگ کشتی اسپانیا با حضور بیش از ۵۴ کشور از جمله کشورهای روسیه، آمریکا، کوبا، هند، و همچنین تیم کشتی منتخب محلات شهرداری همدان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم جوان و بومی شهرداری همدان با شایستگی بر سکوی سومی این رقابت‌ها ایستاد و تیم‌های مغولستان و مجارستان به ترتیب اول و دوم شدند.

اسکندری یادآور شد: در این رقابت‌ها که قبل از آغاز مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برگزار شد، تیم‌های شرکت‌کننده با قدرت حاضر شده بودند و تیم شهرداری همدان برای نخستین بار در یک رقابت بین‌المللی شرکت کرده بود.

وی گفت: تیم شهرداری همدان با کسب یک عنوان سومی در وزن ۹۷ کیلوگرم توسط دانیال شریعتی و چهار مقام پنجمی توسط سعید انوری در وزن ۵۷ کیلوگرم، یوسف کامرانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، حامد وفایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و وحید شاه محمدی در وزن ۸۶ کیلوگرم و کسب ۳۵ امتیاز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: نمایندگان شهر همدان که نخستین بار در یک رقابت بین‌المللی شرکت داشتند با کسب تجربه و حضور در کنار قهرمانان این رشته، خود را برای حضور قدرتمند در میادین ملی آماده می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار