نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: تکمیل مصلای بزرگ همدان نیازمند کمک‌های مردمی است.
کد خبر: ۲۵۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 06 July 2016
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: تکمیل مصلای بزرگ همدان نیازمند کمک‌های مردمی است.

به گزارش مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر با بیان اینکه باید تقوای ماه رمضان را حفظ کرد و آن را در طول سال سرلوحه زندگی قرار داد، گفت: هر روزی که در آن گناه نباشد عید است.

آیت الله محمدی با بیان اینکه تکیه بر تقوای ماه رمضانی زندگی را در مسیر درست و صحیح قرار می‌دهد، گفت: شیطان در کمین است تا انسان‌ها را از راه خدا دور سازد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ یک عمل الهی از انجام آن بسیار سخت‌تر است و باید مراقب وسوسه‌های شیطانی بود، به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: پیروزی انقلاب بسیار سخت بود اما حفظ آن سخت‌تر است چراکه هر روز برای صیانت از آن شهید و مجروح می‌دهیم.

آیت الله محمدی با تأکید بر لزوم حمایت از جبهه مقاومت، امنیت امروز کشور را حاصل جانفشانی مدافعان حرم در مقابل داعش دانست و گفت: باید برای حمایت از جریان مقاومت وارد عرصه شویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تاکید کرد: اگر امروز جبهه مقاومت در بیرون از مرزهای کشور با داعش نمی‌جنگید باید در داخل با این دشمن خطرناک روبرو می‌شدیم.

آیت الله محمدی همچنین با اشاره به نیمه تمام بودن ساخت مصلای بزرگ همدان، آن را فضایی زیبا در قلب شهر همدان عنوان کرد و  گفت: ساخت سریعتر مصلا نیازمند کمک‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به لحاظ مالی، سال سختی برای دولت بود و برای ساخت مصلی، درخواست کمک مالی از دولت نداشتیم، گفت: امسال برای تکمیل این مجموعه به تخصیص اعتبار امید داریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: نقش مردم و کمک‌های آنها به ویژه افراد متمکن، مجموعه را در رسیدن به هدف مورد نظر یاری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در این مصلی شرایط برای حضور ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر مهیا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار