نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان از صنعتگران خواست هر آنچه تولید می‌کنند از اتقان، استحکام و استاندارد لازم برخوردار باشند تا دنیا این کالاها را بپذیرند.
کد خبر: ۲۵۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 04 July 2016
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان از صنعتگران خواست انقلاب صنعتی به پا کنند و هر آنچه تولید می‌کنند از اتقان، استحکام و استاندارد لازم برخوردار باشند تا دنیا این کالاها را بپذیرند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان، با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده است، اظهار کرد: مشکل صنعت کشور تولید کالاهای غیراستاندارد است و همین امر سبب می‌شود مردم به سمت استفاده از کالاهای خارجی سوق پیدا کنند.

وی ادامه داد: متمکنان از عالم فقرا اطلاعی ندارند در حالیکه باید به این باور برسند که ثروت از آن خداست و باید در بین فقرا و نیازمندان توزیع شود.

وی صنعتگران را خلیفه خداوند در امر صنعت دانست و تصریح کرد: یکی از دلایلی که صنعت در کشور زمین خورده این است طلب آن از دست دشمنان بود به طوریکه مردم دنبال اجناس خارجی هستند و همین امر سبب بروز مشکلاتی در این حوزه شده است.

طه‌محمدی با تاکید بر اینکه هر صنعتگر و صاحب شغلی باید کار خود را به خوبی و محکم انجام دهد، افزود: اگر منافع و مطامع شخصی را نادیده بگیریم و خدا را درنظر گرفته باشیم حتی اگر سود هم نداشته باشد، سبب می‌شود کالای تولید شده، مورد پسند دنیا و مردم بازارهای مختلف قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد به دستورات عقلانی و وحیانی عمل نکنیم صنعت کشور با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود و این در حالیست که توان لازم برای تولید کالاهای استاندارد وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار