کد خبر: ۲۵۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 26 June 2016

به گزارش تابناک یزد، روزنامه کیهان نیز در واکنش به اظهارات مدیرعامل بانک رفاه در گزارشی با عنوان«گزارش جهانگیری درست است یا ادعای مدیر بانک رفاه؟! »نوشت:« معاون اول رئیس جمهور پنجشنبه در ضیافت افطار رئیس‌جمهور با هیئت دولت از بازگرداندن حقوق نامتعارف 234 میلیونی به خزانه خبر داد. رسانه‌ها نیز از برکناری مدیر متخلف خبر داده‌اند اما مدیر بانک رفاه کارگران که فیش حقوق 234 میلیونی متعلق به وی است می‌گوید نه برکنار شده و نه چنان حقوقی گرفته است!»

اما این پایان کار نیست. حسین شمسیان در یادداشتی در روزنامه کیهان با عنوان«کمیته ملی شفافیت یا ... ؟!» مدعی افشای فساد جدیدی در دولت شده است. شمسیان در بخشی از این یادداشت نوشت:« «آقای... شخصی را مامور خرید مواد اولیه برای یک موسسه دارو‌سازی دولتی می‌کند. مامور بجای انجام وظیفه، چند شرکت فاقد مجوز وزارت بهداشت ثبت می‌کند و ماده اولیه را به 460 برابر قیمت خریداری شده، به شرکت دولتی مذکور می‌فروشد! شرکت فروشنده این مواد، شرکت مشترک آمر و ماموراست و این یعنی آمر، کاملا در جریان ماوقع قرار داشته است. اقای مامور، این سود ناقابل(!) را کافی نمی‌داند و خرید همان ماده اولیه را از یک شرکت فاقد GMP (استاندارد‌های حوزه دارو) انجام می‌دهد! کسی خبر ندارد داروهای مذکور چه بر سربیماران نگون بخت آورده است! از سوی مامور مذکور، مبالغی به حساب آمر پرداخت می‌شود از جمله در یک مرحله 16 میلیارد ریال برای تهیه یک دستگاه آپارتمان و ...»

از سایر بخش‌های گزارش مذکور که بگذریم، به این مهم می‌رسیم که اکنون آمر و مامور در چه حالی هستند!؟ حتی اگر از تخلفات مالی انجام شده در این حوزه هم چشم پوشی شود، بازی با سلامت بیماران، موضوعی نیست که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت و انتظار آن است که اشد مجازات برای آنان در نظر گرفته شود.

اما ناباورانه می‌بینیم که آمر، اکنون و در دولت یازدهم، بعنوان رئیس هیئت مدیره یکی از مهمترین سازمان‌های درمانگر کشور ایفای نقش می‌کند و هر از گاهی در ضرورت رسیدگی به وضع درمان و ... سخنرانی هم می‌کند!»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار