معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان از حل مشکل آب چهار روستای استان طی این هفته خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 24 June 2016
معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان از حل مشکل آب چهار روستای استان طی این هفته خبر داد.

به گزارش فارس، حسن عبادی مجدبا اشاره به اقدامات انجام شده در برخی روستاهای استان به منظور حل مشکل آب اظهار کرد: در روستای کوشک‌آباد شهرستان بهار در راستای کاهش هدررفت آب نسبت به تعویض خط پمپاژ به طول 350 متر با اعتباری بالغ بر 12 میلیون تومان اقدام شد.

وی با بیان اینکه آب این روستا از طریق دو حلقه چاه تأمین می‎شود، این روستا دارای یک‎هزار و 702 نفر در قالب 421 خانوار است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان با اشاره به حل مشکل کم‎آبی در روستای پرلوک گفت: چاه‎های این روستا بر اثر خشکسالی با کمبود آبدهی مواجه شده بودند که اقدام به حل مشکل کردیم.

وی از حفر یک حلقه چاه دستی به عمق 12 متر و گالری 50 متر با آبدهی 4 لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان برای حل مشکل این روستا خبر داد.

عبادی‎مجد افزود: در راستای رفع کامل کمبود آب شرب روستا باید نسبت به اجرای دو کیلومتر خط پمپاژ، اجرای 200 متر خط برق، نصب ترانس و تجهیز چاه با 150 میلیون تومان اعتبار اقدام شود.

وی با بیان اینکه روستای پرلوک دارای 2 هزار و 253 نفر در قالب 549 خانوار است، اظهار کرد: در روستای فسیجان نیز که بر اثر سیلاب‌های بهاری سال جاری؛ مسیر انتقال آب چشمه به داخل مخزن روستا مسدود شده بود، نسبت به بهسازی دو دهنه چشمه با 14 میلیون تومان اقدام شد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان با اشاره به اینکه روستای فسیجان دارای 666 نفر در قالب 177 خانوار است، گفت: در روستای راه‎هموار نیز حفاری یک حلقه چاه مکانیکی با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان آغاز شد.

وی ادامه داد: بر اثر سیلاب‎های بهاری سال جاری چاه تامین آب شرب روستا به عمق 130 متر رانش کرده و از مدار بهره‌برداری خارج شد.

عبادی‎مجد تأکید کرد: روستای راه‎هموار در حال حاضر از طریق یک حلقه چاه و روزانه هشت سرویس تانکر سیار تامین آب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار