عملیات اجرایی پروژه پیاده راه سازی خیابان بوعلی شهر همدان از بامداد ٣١ خردادماه آغاز شده و تا کنون یک درصد پیشرفت فیزیک داشته است.
کد خبر: ۲۵۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 23 June 2016
عملیات اجرایی پروژه پیاده راه سازی خیابان بوعلی شهر همدان از بامداد ٣١ خردادماه آغاز شده و تا کنون یک درصد پیشرفت فیزیک داشته است.

به گزارش ایسنا، مدیر پروژه پیاده راه سازی خیابان بوعلی شهر همدان با اعلام این خبر گفت: سعی می شود با تقویت نیروی انسانی طرح را در بازه زمانی ۵ تا ٧ ماه به نتیجه برسانیم.

بهنام گلفام با بیان اینکه امیدواریم طرح تا ایام زمستان به اتمام برسد اظهارکرد: باید با همراهی و کمک رسانه همراهی مردم را برای به سرانجام رساندن طرح داشته باشیم.

مسئول فنی شهرداری منطقه یک همدان نیز گفت: براساس طرح تفصیلی، اسناد بالادستی و مصوبات باید پیاده راه هایی در شهر وجود داشته باشد به طوریکه شهرداری مجری این چنین پروژه هایی است. 

علیرضا عزیزی با اشاره به برگزاری ٣۰ جلسه از ابتدای امسال با ادارات مختلف همچون شرکت های خدمات رسان و دستگاههای وابسته در رابطه با پیاده راه سازی اظهار کرد: این طرح با کار کارشناسی فراوان پخته و نواقص برطرف شد و در حال حاضر بخشی از آن در حال اجراست.

وی در حال حاضر پیاده راه سازی حدفاصل میدان آرامگاه بوعلی و میدان امام(ره) اجرا می شود، عنوان کرد: این خیابان دارای ۶۰۰ متر طول و ٣۰ متر عرض است بنابراین در مجموع ٢۰ هزار مترمربع مساحت کف سازی سنگفرش هاست.

وی ادامه داد: در بخش بسترسازی بین 3.5 تا 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و المان، نورپردازی، مبلمان و فضای سبز دو میلیاد تومان اعتبار می خواهد.

 وی در خصوص جابجایی تاسیسات نیز گفت: تاسیسات شامل پروژه و شهری در این خیابان وجود دارد که در صورت نیاز به شرکت های خدمات رسان به صورت رایگان مجوز حفاری داده می شود البته عمق خاکبرداری در نهایت بین ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر است و به زیرساختها آسیبی نمی رسد.

عزیزی خاطرنشان کرد: پروژه به صورت امانی اجرا می شود به طوریکه ۴۰ نیروی اجرایی در قالب ٣۰ نفر شیفت شب و ١۰ نفر در شیفت روز فعالیت می کنند.

به گفته حامد جلیلوند معاون شهردار منطقه یک همدان، نیز کیفیت مصالح به کار رفته برای کف سازی خیابان بوعلی به منظور پیاده راه سازی باید به گونه ای باشد که تا ۵۰ سال جوابگو باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار