نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده بانک‌ها نگاه تجاری به خدمات دارند، گفت: بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج روان‌سازی کنند.
کد خبر: ۲۵۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 23 June 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده بانک‌ها نگاه تجاری به خدمات دارند، گفت: بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج روان‌سازی کنند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، با تأکید بر اینکه بانک‌ها در مسئله پرداخت وام ازدواج روان‌سازی کنند، اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده جوانان در زمینه اشتغال، مسکن و اقتصاد، امید کنونی جوانان برای تشکیل خانواده وام ازدواج است که باید روند اعطای آن تسهیل یابد.

وی تصریح کرد: متأسفانه هر چه مصوبه در رابطه با تسهیلات بانکی صادر می‌شود باز کار مردم تسهیل نشده و مردم با مشکل جدی مواجه هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخت‌گیری شرط لازم و همیشگی بانک‌ها است، گفت: توصیه می‌کنم بانک‌های عامل در تسهیلات به ویژه وام ازدواج، نگاه تسهیل‌سازی و کمک‌رسانی به مردم داشته باشند.

این مسؤول اضافه کرد: استاندار و معاونان زمینه را طوری هماهنگ کنند که جوانان استان همدان وام ازدواج را به راحتی دریافت کنند.

آزادیخواه با بیان اینکه آسان‌ترین وام باید ازدواج باشد در حالی که سخت‌ترین وام است، افزود: دلیل سخت‌گیری به این علت است که وام ازدواج سودآوری برای بانک‌ها ندارد و متأسفانه عمده بانک‌ها نگاه تجاری دارند.

وی با اشاره به اینکه باید نگاه خدماتی در دستور کار بانک‌ها باشد، خاطرنشان کرد: منابعی که در اختیار بانک‌ها قرار داده می‌شود، بخش عمده‌ای برای خدمات‌رسانی به مردم است و باید مردم از بانک‌ها ذهنیت یک مرکز خدمات‌رسان را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار