باید این رویداد ورزشی در شان کلمه بشردوستی برگزار شود و با شکل دادن بازیهای بشردوستی به صورت ملی، آسیایی و جهانی، پذیرای فدراسیونهای کشور های خارجی در راستای برگزاری این مسابقات در آینده نزدیک باشیم.
کد خبر: ۲۵۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 23 June 2016
در دومین جلسه بازی های بشردوستی با رای اکثریت آراء، دکتر بهروز کار خانه ای مشاور عالی استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان به عنوان رییس ستاد اجرایی این رویداد ورزشی انتخاب گردید.

به گزارش همدان پرس؛ دومین نشست مشورتی بازیهای بشردوستی در مقطع کشوری در سالن کنفرانس این جمعیت برگزار گردید و ادارات و سازمانهای درگیر در اجرای این رویداد گرد هم آمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به تفاهم نامه موجود بین کمیته بین المللی المپیک با کمیته بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر، گفت: این تفاهم نشان از توجه فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمربه موضوع ورزش دارد و سعی همه ما بر این است که ورزشکاران در این  بازی ها تحت لوا و پرچم بشردوستی گرد هم آیند.

بهروز کارخانه ای اضافه کرد: باید این رویداد ورزشی در شان کلمه بشردوستی برگزار شود و با شکل دادن بازیهای بشردوستی به صورت ملی، آسیایی و جهانی، پذیرای فدراسیونهای کشور های خارجی در راستای برگزاری این مسابقات در آینده نزدیک باشیم.

مدیر کل اقتصاد و دارای و قائم مقام وزیر در استان نیز به عنوان رئیس هئیت ورزش های سه گانه اعلام کرد:  با تمام توان در در برگزاری بازی های بشردوستی تلاش خواهیم کرد. 

مالمیر مدیر کل گردشگری و میراث فرهنگی در خصوص زمان برگزاری این رویداد مهم،  به اوج ورود مسافران در شهریور ماه اشاره نمود و مهر ماه را برای برگزاری مسابقات پیشنهاد داد.

در ادامه منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان با استقبال از برگزاری بازیهای بشر دوستی گفت: سازمان ورزش و جوانان از هر حرکتی که در زمینه توسعه ورزش باشد استقبال خواهد نمود خصوصا اگر این مسابقات بازیهای بشردوستی باشد که در راستای بشر دوستی،  ترویچ صلح و  در جهت کمک به نیازمندان انجام گیرد.

در این جلسه دست اندرکاران ورزش کارگری کشور حضور داشته و آمادگی کامل برای حضور در بازی های بشردوستی را اعلام نمودند.  ضمناً متولی ورزش در اداره کل زندانها در این جلسه حضور فعال ورزشکاران زندانی را بصورت تحت الحفظ دراین بازیها را یاد آور شد.

در پایان اعضای حاضر در جلسه درباره زمان برگزاری بازی ها بشردوستی اعلام نظر نموده و در نهایت تاریخ نیمه دوم شهریور ماه مورد استفبال قرار گرفت.

همچنین  در خصوص محل برگزاری مسابقات پس از بحث و تبادل نظر  و  با پیشنهاد دکتر رضایی شهردار ملایر مقرر گردید  بخشی از مسابقات علاوه بر همدان در این شهر برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار