رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه اجرای طرح مشتری‌مداری در اصناف همدان کلید خورد، گفت: علم و تجربه روز دنیا تغییر در روش‌های سنتی کسب و کار را ضروری می‌کند.
کد خبر: ۲۴۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 22 June 2016
رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه اجرای طرح مشتری‌مداری در اصناف همدان کلید خورد، گفت: علم و تجربه روز دنیا تغییر در روش‌های سنتی کسب و کار را ضروری می‌کند.

به گزارش فارس، حمیدرضا فرسایی‌وحید در مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف با بیان اینکه روش‌ها و مدل‌های اقتصادی در کشور در حال تغییر است، اظهار کرد: نگاه دولت به بخش خصوصی باعث می‌شود تا اصناف و کسب و کارهای خرد بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه پروژه مشتری‌مداری از 15 روز پیش کلید خورد و توانست موفقیت‌های خوبی به دست آورد، افزود: مطالعه این پروژه از سال 93 آغاز شد و به بررسی چرایی رکود بازار می‌پردازد زیرا بخشی از مشکلات ما نحوه ارتباط اصناف با مردم است.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه رعایت حقوق مصرف کننده باعث رونق کسب و کار اصناف است، تصریح کرد: این پروژه طی 11 ماه تلاش یک شرکت دانش‌بنیان باعث شد که این طرح کشوری شود.

وی با بیان اینکه تابلوی روان‌ نیز در واحدهای صنفی مرغ و ماهی اجرا شد، ادامه داد: نصب تابلوی روان در تویسرکان و ملایر نیز اجرا خواهد شد.

فرسایی‌وحید با تأکید بر اینکه حوزه نظارت را باید به مردم بسپاریم زیرا علم روز اقتصاد به این نتیجه رسیده است، خاطرنشان کرد: بهتر است که روش‌ها را تغییر دهیم و حوزه نظارت و بازرسی را از حالت سنتی آن خارج کنیم.

وی با بیان اینکه چهار راهکار در دل پروژه مشتری‌مداری قرار گرفته است، گفت: این پروژه با استقبال مسؤولان کشوری قرار گرفت و بنا شد پس از همدان در کشور اجرا شود.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه هدف اصلی این پروژه بهبود صنعت توریسم از طریق ارائه تصویر مثبت از اصناف بود، اظهار کرد: عارضه‌یابی عدم رضایت مردم و شناسایی نقاط ضعف از اهداف دیگر این طرح است.

وی در تشریح  اهداف اجرای طرح ساما افزود: ساماندهی صنوف فاقد مجوز، افزایش اعتماد شهروندان، کاهش هزینه بازرسی، تسریع در بررسی شکایت، ارزیابی لحظه‌ای عملکرد اتحادیه‌ها، ایجاد فرهنگ خودکنترلی، رتبه‌بندی صنوف، ارتقای فرهنگ نحوه برخورد با مشتریان، بهبود فضای ارائه خدمت به مشتریان، بهبود فضای کسب و کار و رضایت شهروندی محورهای این پروژه هستند.

فرسایی‌وحید با بیان اینکه طرح مشتری‌مداری با نانوایی‌ها شروع شد زیرا واحد بدون مجوز نداریم، تصریح کرد: حساسیت بالای شهروندان و مسؤولان نسبت به نان و بالا بودن شکایات از دلایل انتخاب نانوایان است.

وی با تأکید بر اینکه سامانه 1000127 برای طرح مشتری‌مداری خریداری شده، ادامه داد: از طریق این سامانه میزان رضایت و شکایات خود را ارسال کرده و در اسرع وقت به شهروندان پیامکی مبنی بر ثبت نظر شهروندان در سامانه ارسال می‌شود.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه سیستم اطلاع رسانی قیمت به وسیله تابلوهای روان نصب شده است، خاطرنشان کرد: قیمت 45 کالای اساسی در سیستم جامع یکپارچه اطلاع رسانی  وجود دارد و نیازی به نصب نرخنامه در واحد صنفی نیست.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان نیز با بیان اینکه در حوزه نیروی انتظامی با همه اقشار ارتباط داشته و هماهنگی این نیرو با اقشار مختلف زبانزد است، اظهار کرد: اصناف با انتظامی استان دارای تعامل، همکاری و همراهی ارزنده‌ای هستند.

احمد رحیمی با بیان اینکه ارتباط اصناف و انتظامی استان در کشور بی‌نظیر است، افزود: این تعامل، همراهی، همکاری و همدلی بین نیروی اصناف و مجموعه اصناف است رو به افزایش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار