امسال بیش از 360 نفر در مدرسه فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۲۴۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳ 22 June 2016
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: امسال بیش از 360 نفر در مدرسه فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فارس، امیر حسین اسکندریان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اظهار کرد: خوشبختانه این سازمان طی چند سال گذشته تاکنون توانسته در بخش ورزش همگانی افتخارات بسیار زیادی را در کشور و استان کسب کند.

وی با بیان اینکه این افتخارات مرهون زحمات شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر همدان است، افزود: در المپیاد ورزشی فرهنگی محلات شهر همدان بیش از 2 هزار و 500 نفر و در بخش ورزش همگانی نیز بیش از 2 هزار نفر تاکنون توانسته‌اند از سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه مدرسه فوتبال در پنج سال متوالی توانسته نمونه استان و کشور باشد، گفت: در این مدرسه از بهترین مربیان مجرب فوتبال استان استفاده شده است و سعی شده امسال نیز به مانند سال‌های گذشته برنامه های متنوعی برای نونهالان و نوجوانان ثبت نام شده در مدرسه فوتبال تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: امسال بیش از 360 نفر در مدرسه فوتبال در رده سنی زیر 10 سال، 10، 11 و 12 سال ثبت نام کرده‌اند و زیر نظر بهترین مربیان مجرب آموزش‎های تخصصی فوتبال به آنها داده می‎شود.

اسکندریان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مدرسه فوتبال کشف استعدادهای فوتبالی است تا با آموزش‎های تخصصی این مدرسه بتوانند در آکادمی فوتبال استان ورود پیدا کنند و هدف دیگر مد نظر گرفتن سلامت جسمانی این نونهالان است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان نیز اظهار کرد: این برنامه تربیتی و عملی در سازمان فرهنگی ورزشی و با انسجام شهرداری شانزدهمین سال فعالیت خود را تجربه می‌کند.

سید محمد عیوقیان در خصوص برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی تصریح کرد: برگزاری تیمداری در سطح لیگ دسته 3 و برتر، انجام مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی در مناسبت‌های مختلف و برگزاری مدرسه فوتبال و آکادمی فوتبال از مهمترین برنامه‌های این سازمان است.

گفتنی است در این مراسم از دو تن از فوتبالیست‌هایی که حائز رتبه برتر در مدرسه فوتبال شدند و در اردوی تیم ملی سال گذشته شرکت کردند تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار