فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف 2 کیلوگرم هروئین در یک عملیات شدند.
کد خبر: ۲۴۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 20 June 2016
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف 2 کیلوگرم هروئین در یک عملیات شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جمشید باقری بیان کرد: به دنبال اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تقویت ایست بازرسی مقطعی نیمه شب گذشته عوامل پلیس مواد مخدر بهار به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می شوند. 

وی اضافه کرد: پس از توقیق خودرو و بررسی مدارک هویتی راننده هیچ مشکلی در مدارک هویتی راننده و خودرو مشاهده نمی شود. 

وی بیان کرد: با توجه به اضطراب و ترس راننده این خودرو سواری، عوامل پلیس به وی مشکوک شده و اقدام به بررسی تخصصی و دقیق خودرو می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: پس از بررسی دقبق خودرو 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که در بدنه خودرو به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

سرهنگ باقری اضافه کرد: در این عملیات یکدستگاه خودرو سواری پیکان توقیف، یک قاچاقچی دستگیر شد که پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی بهار شد. 

وی با ذکر اینکه راننده این خودرو 35 ساله و فاقد سابقه است اظهار کرد: این قاچاقچی مواد مخدر را از استان غربی تهیه و قصد توزیع ان در همدان را داشت که دستگیر شد. 

شهرستان بهار در 15 کیلومتری مرکز استان و در مسیر استانهای غربی سنندج و کرمانشاه قرار دارد.

امسال 865 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف و ضبط شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار