معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان تصریح کرد: وجود روحیه انقلابی گری در افراد نباید عاملی برای عبور از قانون شود.
کد خبر: ۲۴۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 20 June 2016
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان تصریح کرد: وجود روحیه انقلابی گری در افراد نباید عاملی برای عبور از قانون شود.

محمودرضا عراقی روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد پشتیبانی طرح اردوهای جهادی گفت: روحیه انقلابی گری در کنار توجه به قانون معنا می یابد. 

وی اضافه کرد: تمامی کسانی که در پست های مدیریتی در حال فعالیت هستند تایید شده نظام و انقلاب بوده و در حال انجام کارهای انقلابی هستند. 

وی یاداوری کرد: در زمان انقلاب بسیاری از افراد بدون توجه به سلایق سیاسی و حزبی در روستاها حضور یافته و به مردم خدمت می کردند.

معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: حلقه خدمت به مردم در ابتدای انقلاب وسیع بود که با ایجاد انگیزه باید این حلقه وسیع به شکل اولیه باقی می ماند.

عراقی افزود: ملت ایران زمان انقلاب و جنگ تحمیلی و در بیش از سه دهه گذشته بهای سنگینی برای بقای نظام دادند و با وجود مشکلات ایستادگی کردند، امروز نیز با حضور و مشارکت در صحنه های مختلف روحیه انقلابیگری خود را حفظ کردند.

وی اظهار کرد: جهادگران و تمامی کسانی که در عرصه های جهادی فعالیت دارند هدفشان حفظ بقای نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: حضور فیزیکی کمرنگ برخی افراد در برنامه های جهادی را نباید نبود روحیه انقلابی گری در این افراد تعبیر و تفسیر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: بسیج سازندگی بدون موازی کاری با سایر دستگاه ها فعالیتهای خود را در بخش های مختلف پیش می برد.

عراقی افزود: کار سازمان بسیج سازندگی بر مبنای حمایت از اقشار محروم جامعه است بنابراین در نقاطی که پیمانکاران حاضر به قبول و اجرای طرح نیستند حضور می یابند.

وی با عنوان اینکه بسیج سازندگی حامی برنامه های نظام و دولت است اضافه کرد: مسئولان باید بسیج سازندگی را در رسیدن به اهداف کمک کنند.

وی از بسیج سازندگی خواست با انعقاد تفاهمنامه با دستگاه های مختلف و تشریح وظایف فعالیت های دستگاهها کارهای خود را پیش ببرد. 

معاون استاندار همدان تصریح کرد: در زمینه مسائل ترویجی و فرهنگ سازی از بسیاری مسائل غفلت شده است با این توضیح که برای طرح عمرانی اعتبار پیش بینی شده ولی بعد از اتمام آن به دیگر مباحث توجه نشده است.

عراقی توضیح داد: پس از بریدن روبان یک طرح خیالمان راحت می شود در حالیکه برای فرهنگسازی در همین مجوعه نیز باید اعتباری در نظر گرفت.

وی اضافه کرد: برای موضوع فرهنگسازی و ترویج تمایل به اختصاص اعتبار کم است در حالی که با کمترین اعتبار می توان اثربخشی مطلوب فرهنگی را از یک طرح انتظار داشت.

معاون عمرانی استانداری همدان خواستار تغییر رویکردها در بخشهای گردشگری، کشاورزی و صنعت شد و افزود: اصلاح الگوهای رفتاری در این حوزها نیازمند فرهنگ سازی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار