شهید بهشتي براي ما، يک ملت بود و شهادت مظلومانه اين شهيد بزرگوار صدمه‌ای بزرگ براي انقلاب اسلامي بود.
کد خبر: ۲۴۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 19 June 2016
معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير با استناد به سخنی از امام خمینی(ره)، گفت: شهید بهشتي براي ما، يک ملت بود و شهادت مظلومانه اين شهيد بزرگوار صدمه‌ای بزرگ براي انقلاب اسلامي بود.

یه گزارش ایسنا، عبدالعظيم رضايي یک‌شنبه 30 خرداد در ستاد انتفاضه قدس و گراميداشت شهداي هفتم تير در شهرستان ملایر، افزود: يکي از بزرگترين ضربات جبهه نفاق به انقلاب اسلامي انجام همين عمليات تروريستي هفتم تير و به شهادت رساندن اين شهداي بزرگوار بود که شايسته است هر ساله گرامي بداريم و شأن و جايگاه اين عزيزان را يادآوري کنيم که هريک شخصيت‌هاي ارزشمندي براي انقلاب و اسلام بودند.

وی به مقام برجسته و جايگاه والاي علمي و عملي اين شهيد اشاره و اظهار کرد: شهيد دکتر بهشتي افزون بر نقش انقلابي، جايگاهي والا در ترويج علوم و معارف اسلامي، به ويژه در اروپا داشتند و حضورشان در هامبورگ علاوه بر نشر ارزش‌هاي اسلامي، مأمني براي انقلابيون بود.

رضايي با اشاره به جاي خالي اين عزيزان در روزگار ما، افزود: اگر بودند اين عزيزان، به طور قطع با متانت، شجاعت و صبوري‌شان، حلال بسياري از مشکلات مبتلابه امروز جامعه ما بودند.

روز قدس، روز اسلام است

فرماندار ويژه ملاير در خصوص گراميداشت روز قدس نيز گفت: اين روز از بهترين يادگاران امام راحل(ره) ماست و چنان‌که ايشان فرمودند اين روز، روز اسلام است، روزي که همه ملت‌هاي مسلمان، هم صدا با يکديگر به دفاع از آرمان آزادي قدس شريف مي‌پردازند.

وی در خصوص اهميت اين روز به جايگاه معنوي بيت‌المقدس براي اديان توحيدي اشاره و خاطرنشان کرد: اين مکان مقدس، افزون بر مسلمانان براي مسيحيان و يهوديان نيز از اهميت و جايگاه والايي برخوردار است اما مشکل از زماني بروز پيدا مي‌کند که صهيونيست‌هاي غاصب، از نزدیک 100 سال پيش درصدد برمي‌آيد تا موزيانه در قبله اول مسلمين و محل معراج حضرت رسول(ص) رخنه پيدا کنند تا در سال 1948 به طور رسمی موجوديت رژيم غاصب صهيونيستي را اعلام کنند.

فرماندار ويژه ملاير با اشاره به ظلم‌ها و جنايات صهيونيست‌ها از بدو ورود به سرزمين‌هاي اسلامي و قدس شريف، افزود: اين وظيفه اخلاقي و ديني همه آزاد مردان و مسلمين جهان است که در اين روز پيام مظلوميت فلسطين را به جهانيان برسانند.

رضايي ابرازاميدواري کرد: مراسم راهپيمايي روز قدس و گراميداشت مقام شامخ شهداي هفتم تير، امسال نيز همچون گذشته و پرشورتر از گذشته، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود و پيام مظلوميت اين عزيزان به گوش جهانیان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار