استعدادیابی را یکی از سیاست‌های اجرای برنامه‌های اوقات فراغت است که به منظور دستیابی به این هدف از حضور مربیان مجرب استفاده می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 19 June 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استعدادیابی را یکی از سیاست‌های اجرای برنامه‌های اوقات فراغت است که به منظور دستیابی به این هدف از حضور مربیان مجرب استفاده می‌شود.

به گزارش فارس، رسول منعم، با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند،‌ اظهار کرد: بر اساس آمار و اطلاعات جمع‌آوری شده سال گذشته 325 پایگاه زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان در بحث اوقات فراغت خدما‌ت‌رسانی داشتند.

وی به فعالیت 89 رشته ورزشی زیر نظر 31 هیأت ورزشی  در غنی‌سازی اوقات فراغت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: 252 برنامه در بخش بانوان و 325 برنامه در بخش آقایان سال گذشته در بحث اوقات فراغت اجرایی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان استعدادیابی را یکی از سیاست‌های اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانست و بیان کرد: به این منظور با استفاده از حضور مربیان مجرب افراد مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی و با پیگیری تمرینات آنها در طول سال، آموزش‌های لازم برای پشتوانه‌سازی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت هیأت‌های ورزشی در غنی‌سازی اوقات فراغت در سال گذشته، افزود: 167 هیأت ورزشی در بخش بانوان و 267 هیأت ورزشی در بخش آقایان سال گذشته در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در سطح استان مشارکت داشتند.

منعم برگزاری 534 کلاس در بخش بانوان و یک‌هزار و 32 کلاس در بخش آقایان در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت در سال گذشته را مطرح کرد و یادآور شد: سال گذشته 14 هزار و 766 نفر در بخش بانوان و 31 هزار و 369 نفر نیز در بخش آقایان جذب کلاس‌های اوقات فراغت شدند.

وی با بیان اینکه 416 مربی در بخش بانوان و 705 مربی در بخش آقایان در کلاس‌های اوقات فراغت فعالیت داشتند، تصریح کرد: مربیان در 212 مکان ورزشی مربوط به بانوان و 415 مکان مربوط به آقایان سال گذشته در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت فعال بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در بخش جوانان نیز فعالیت‌های متعددی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت پیش‌بینی شده که تشکیل کلاس‌های انس با قرآن،‌ روخوانی قرآن و اجرای برنامه‌های قرآنی سمن‌ها در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار