معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان تصریح کرد:در حال حاضر وضعیت هوای شهرستان همدان در شرایط سالم قرار دارد.
کد خبر: ۲۴۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 19 June 2016
 معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان تصریح کرد:در حال حاضر وضعیت هوای شهرستان همدان در شرایط سالم قرار دارد.

رضا دانش پژوه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر هوای شهرستان همدان در وضعیت سالم قرار دارد افزود:غلظت ریزگردها در شهرستان همدان به 124میکروگرم بر متر مکعب رسیده است.

وی با بیان اینکه غلظت آلودگی  هوای استان با گذشت زمان روند کاهشی داشته است افزود:در حال حاضرهوای شهرستان نهاوند با غلظت 162میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

دانش پژوه با اشاره به اینکه طی 24ساعت گذشته شهرستان اسد آباد رکورد دار الودگی هوا  بوده است افزود:غلظت ریزگرد ها در بدترین شرایط به 808میکروگرم بر متر مکعب رسیدو این شهرستان را در شرایط بحرانی قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون شهرستان اسدآباد از وضعیت بحران خارج شده است خاطرنشان کرد:با تشدید وزش باد این ریزگرد ها از استان خارج شده اما ممکن است وزش باد توده های مختلفی از این ریزگرد ها را دوباره به استان وارد کند بنابراین غلظت آلودگی هوا در استان نظم خاصی ندارد.

معاون نظارت و پایش اداره ی کل حفاظت محیط زیست  استان همدان با بیان اینکه  منشا آلودگی هوا به هیچ وجه به گازهای الاینده مربوط نمی شود افزود:منشا بروز این آلودگی از کشورهای عربی و به خصوص کشور عراق بوده که معمولا در فصل تابستان حادث می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:طی 24ساعت گذشته در بدترین شرایط ،غلظت الودگی هوا در شهرستان همدان به 400میکروگرم بر متر مکعب رسید که خوشبختانه هم اکنون از وضعیت اظطرار خارج شده و در شرایط سالم قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار