مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: استفاده از بخاری‌های گازی هوشمند می‌تواند انقلابی در سیستم گرمایشی مدارس ایجاد کند.
کد خبر: ۲۴۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 17 June 2016
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: استفاده از بخاری‌های گازی هوشمند می‌تواند انقلابی در سیستم گرمایشی مدارس ایجاد کند.

به گزارش فارس، عبد‌الرضا فولادوند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه استفاده از بخاری‌های گازی هوشمند می‌تواند انقلابی در سیستم گرمایشی مدارس باشد، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات و سوانح رخ داده در فصل زمستان در مدارس، آموزش و پرورش در توجه به مسئله گرمایشی مدارس حساس شده است.

وی به در نظر گرفتن اعتبار 10 میلیارد و 400 میلیون تومانی به صورت سالانه در خصوص سیستم گرمایشی، گفت: سال گذشته 7 میلیارد تومان از میزان پیش‌بینی شده تخصیص یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: استفاده از بخاری گازی هوشمند با تأییدیه سازمان استاندارد، شرکت گاز و راه و شهرسازی کمک به مدیران آموزشی و استفاده از تکنولوژی روز است و در صورت رفع قوانین همکاری لازم در این خصوص خواهیم داشت.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان نیز یادآور شد: استفاده از بخاری گازی در تمام مراکز آموزشی، مساجد و اماکن اداری ممنوع شده است.

فرزاد تیموری با تأکید بر اینکه بخاری گازی هوشمند شوکت باید تأییدیه دریافت کند، افزود: در صورت تأیید شرکت گاز و راه و شهرسازی استفاده از این بخاری را در مدارس خواهیم داشت و با کاهش هزینه مصرف گاز استفاده از این بخاری به نفع مدارس است.

این مسؤول نصب بخاری گازی در مدارس دارای جمعیت کمتر از 17 نفر را مورد مستثنی برشمرد و تصریح کرد: هم اکنون استفاده از شوفاژ و حرارت مرکزی استاندارد‌های تجهیزات گرمایشی در مدارس است.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان ادامه داد: 60 درصد از کل مدارس استان از شوفاژ و سیستم حرارت مرکزی و 40 درصد نیز از بخاری گازی و نفتی استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از بخاری نفتی در صورتی است که بسیاری از روستا‌ها گاز دارند اما به دلیل ممنوعیت استفاده از بخاری گازی از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار