نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ذات آمریکا تغییر نکرده و نباید هیچگاه به آن اعتماد کنیم.
کد خبر: ۲۴۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 17 June 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ذات آمریکا تغییر نکرده و نباید هیچگاه به آن اعتماد کنیم.

به گزارش مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با ذکر احادیثی از برکات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تمام شقاوت ها در جامعه نشات گرفته از عمل نکردن به قرآن است.

وی ادامه داد: کسی که در ماه رمضان آمرزیده نشود دیگر آمرزیده نخواهد شد مگر در صحرای عرفات و در فریضه حج، چرا که در ماه رمضان به برکت این ماه تمام گناهان افراد آمرزیده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اگر به برکات این ماه پی ببریم آرزو می کنیم هر ماه، ماه رمضان باشد، عنوان کرد: روزه تشنگی و گرسنگی نیست بلکه باید از حرامات  نیز ممانعت کند.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی اگر کسانی که تمکن مالی دارند از حال افراد بی بضاعت غافل شوند جای تاسف دارد چراکه بستر رمضان سازندگی است، افزود: گرسنگی و تشنگی نردبان ترقی انسان هاست و با سیری شکم انسان خیلی تنزل می کند.

آیت الله محمدی در ادامه با بیان اینکه باید طبق فرمایشات رهبری در جامعه جهانی عمل کرد، افزود: ذات آمریکا فرق نکرده و نباید هیچگاه به آنها اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود زحماتی که برای غنی سازی هسته ای صورت گرفت اما اکنون غربی ها به تعهدات خود در قبال مذاکرات عمل نمی کنند و حتی علاوه بر رفع نکردن تحریم ها، موارد جدیدی نیز به آن اضافه شده است، بیان کرد:  آمریکایی ها هر بار بهانه ای برای نقض تعهدات خود دارند که گاهی غنی سازی و گاهی موشک های دوربرد است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه آمریکا هیچگاه به چنین مذاکراتی پایبند نخواهد بود مگر اینکه کشور زیر سلطه آنها قرار گیرند که اکنون آل سعود چنین وضعیتی دارد، عنوان کرد: کشور ایران یک صدم خاک دنیا و یک صدم جمیعت دنیا را داراست اما انقدر امکانات بالقوه و بالفعل در آن وجود دارد که نیازی به کشورهای دیگر نداریم.

آیت الله محمدی با تاکید بر اینکه دشمن نقاط حساس کشور را نشان گرفته است، عنوان کرد: امروز جنگ فرهنگی دشمن علیه کشور رخ داده که این مقوله ضرر بیشتری نسبت به ۸ سال جنگ تحمیلی دارد.

وی همچنین اظهار داشت: نابسامانی موجود در بخش های اقتصادی، ازدواج و روابط عاطفی و اجتماعی به خاطر عمل نکردن به قرآن است و باید به وضع تحصیل و اشتغال و ازدواج جوانان به ویژه جوانان رسیدگی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار