مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از پرداخت یارانه مسکن به بازنشستگان و موظفین شهرداری تهران، از فروردین ماه سال ۱۳۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 18 April 2015
به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری مستمر، بر اساس تصویب نامه هزینه یارانه مسکن کارکنان دولت در هیات وزیران، پیشنهاد پرداخت کمک هزینه یارانه مسکن به بازنشستگان و موظفین معزز شهرداری تهران در شورای اسلامی شهر تهران تایید شد. 

به گفته منتظرالمهدی، کارکنان شهرداری تهران در زمان اشتغال به کار، مبالغی تحت عنوان حق مسکن دریافت می‌کنند که متاسفانه پس از بازنشستگی این مبلغ از حقوق آنان کسر می‌شود. 

منتظرالمهدی در ادامه گفت: با تصویب پیشنهاد کمک هزینه یارانه مسکن در شورای اسلامی شهر تهران، بازنشستگان و موظفین شهرداری تهران از ابتدای سال ۹۴ از این حق برخوردار خواهند شد. 

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: یارانه مسکن بر اساس تعداد نفرات تحت تکفل بازنشستگان، بانوان بازنشسته و موظفین و جداول حقوق پرداختی به صورت ماهانه محاسبه و به حساب آنان واریز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار