گویا این روزها بعد از تشکیل مجلس دهم، برخی جریانات اصولگرایی درون استانداری که در دولت گذشته دارای سمت‌هایی بودند مجدداً فعالیت خود را برای کسب جایگاه و پست در این دولت آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۲۴۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 06 June 2016
شنیده‌های تابناک همدان بر اساس اعلام منابع غیررسمی بوده و درج آن‌ها در حکم تأیید آن از سوی تابناک نیست و صرفاً جهت اطلاع مخاطبان از لایه‌های مختلف خبری است؛ به همین عنوان احتمال صدق و کذب این اخبار وجود داشته و مطالب صرفاً جهت اطلاع منتشر می‌شود.


نخستین انتصاب اصولگرایان همدان در استانداری بعد از انتخابات مجلس دهم انجام شد  

بر اساس شنیده‌ها و منابع آگاه، اخوان به‌عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان منصوب‌شده است. اخوان وابسته به جریانات سیاسی اصولگرا بوده و در دولت گذشته نیز در استانداری بسیار فعال بود. 

منابع آگاه انتصاب اخوان را به‌عنوان عقب‌نشینی مدیریت ارشد استان در برابر نمایندگان اصولگرای مجلس دهم تحلیل می‌کنند. 

برخی منابع آگاه از پیگیری بر انتصاب یکی دیگر از مدیران اسبق استانداری همدان دریکی از مدیریت‌های استانداری خبر دادند. 

گویا این روزها بعد از تشکیل مجلس دهم، برخی جریانات اصولگرایی درون استانداری همدان که  در دولت گذشته دارای پست‌هایی بودند دوباره برای کسب جایگاه و پست فعال شدند. 

به‌احتمال‌زیاد به‌زودی مدیر اسبق روابط عمومی استانداری همدان دریکی از مدیرکلی‌های استانداری همدان منصوب شود. 



جابجایی در فرمانداری فامنین

احتمال جابجایی فرماندار فامنین بسیار قوت گرفته و ظاهر پورمجاهد به گفته استاندار قرار است در مرکز استان در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی به مدیریت ارشد استان کمک کند. 

منابع آگاه از انتصاب مدیری جوان به‌عنوان جانشین فرماندار فامنین نام می‌برند که در حال حاضر مدیریت یکی از دستگاه‌های استانی را بر عهده دارد. 


هنوز وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج به بانک‌های استان همدان ابلاغ نشده است 

بر اساس گزارش شهروندان همدانی، بانک‌های استان در مراجعه زوج‌های جوان برای دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی اظهار می‌دارند که این موضوع به بانک‌ها ابلاغ نشده است و فعلاً چنین طرحی در بانک‌ها برای اجرا موضوعیت ندارد. 

این در حالی است که در طی دو هفته گذشته رسانه‌ها از تأیید بانک مرکزی مبنی بر پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج خبر دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار