در پی مراجعه خانمی جوان و با در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی بر دریافت فیلم و تصاویر نامتعارف و بسیار زننده ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت
کد خبر: ۲۳۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 30 May 2016
در پی مراجعه خانمی جوان و با در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی بر دریافت فیلم و تصاویر نامتعارف و بسیار زننده ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت 

به گزارش همدان پرس؛ رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری عامل ارسال کننده تصاویر نامتعارف، خبر داد.

سرهنگ  امینی با اعلام این خبر افزود: د رپی مراجعه خانمی جوان و در دست داشتن مرجوعه ای قضایی  مبنی بر دریافت فیلم و تصاویر نامتعارف و بسیار زننده ،موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: طی تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی ناشناس با شماره ای که وجود خارجی نداشته و فقط برای این عمل ساخته شده اقدام به ارسال تصاویر برای شاکیه کرده است.

سرهنگ امینی افزود: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی که با دانش بالای رایانه ای خود و از طریق شماره ای ناشناخته موجبات سلب آسایش شاکیه و خانواده ایشان را فراهم آورده بود شناسایی و پس از اخذ دستور از مقام قضایی در مخفی گاه خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که به دانش خود اعتماد داشت و فکر اینکه شناسایی شود را نمی کرد ابتدا هرگونه ارتباط خود را با پرونده انکار ولی در رویارویی با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای چاره ای جز اقرار پیش پای خود ندید و عنوان کرد،خواستگار سایق شاکیه بوده و پس از شنیدن جواب منفی تصمیم به انجام اینگونه مزاحمتها را گرفته است.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که کارشناسان پلیس فتا به صورت شبانه روزی فضای مجازی را رصد خواهند کرد و با هرگونه تحرک غیرقانونی در این فضا به شدت برخورد خواهند کرد از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا با شماره تلفن 2182674 در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار