با شناخت بازار کار آموزش‏‎های مهارتی مورد نیاز از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‏‎ای در این استان صورت می‎پذیرد.
کد خبر: ۲۳۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 30 May 2016
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان با بیان اینکه مشکلات جدی در زمینه اشتغال جوانان استان وجود دارد، گفت: آموزش‎های مهارتی به متقاضیان بر اساس نیازسنجی بوده و مطابق به نیاز بازار کار ارائه می‎شود.

به گزارش فارس، ظهر امروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان دیدار کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در این دیدار با بیان اینکه مشکلات جدی در زمینه اشتغال جوانان استان وجود دارد، افزود: با شناخت بازار کار آموزش‏‎های مهارتی مورد نیاز از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‏‎ای در این استان صورت می‎پذیرد.

علیرضا مهرابی با اشاره به امکانات و تجهیزات آموزشی این اداره‌کل گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‏‎ای در تمام شهرستان‎های استان آمادگی ارائه آموزش‎های مورد نیاز به افراد را دارند.

وی اظهار کرد: آموزش‎های مهارتی به متقاضیان بر اساس نیازسنجی بوده و مطابق به نیاز بازار کار ارائه می‎شود تا زمینه اشتغال افراد مهیا شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان نیز با بیان اینکه آموزش‎های مهارتی در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است، افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای استان همکاری و تعامل خوبی با کمیته امداد در ارائه خدمات و مهارت‏‎های آموزشی داشته است.

پیمان ترکمانه با اشاره به عملکرد کمیته امداد در سال گذشته افزود: در سال گذشته با همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیش از 500 نفر از مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های شغلی را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: امسال نیز ارائه مهارت‎های آموزشی به افراد زیر پوشش در برنامه کاری قرار دارد تا زمینه برای خودکفایی این افراد مهیا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار