در مجموع با در نظر گرفته شدن نفر ۱۰۰ عوامل اجرایی ۶ هزار و ۷۶۰ نفر به حرم مطهر امام (ره) اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۲۳۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 25 May 2016
 مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از برنامه ریزی برای اعزام ۶۷۶۰ زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش مهر، نصرت الله حیدری عصر سه‌شنبه در اولین جلسه کمیته حمل و نقل ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور نمایندگان استانداری، فرمانداری، شهرداری و انجمن صنفی برگزار شد، با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائرین گفت: مجموعه حمل و نقل استان همدان به خصوص رانندگان اتوبوس با احساس تعهد و ادای دین نسبت به انقلاب و امام خمینی (ره) در اجرای این مراسم مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای جابجایی و اعزام ۶ هزار و ۷۶۰  زائر استان همدان عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم از سوی همکاران اداره کل با استانداری انجام خواهد شد و انتظار می‌رود با تقسیم بندی و اختصاص اتوبوس به  همه شهرستان‌ها حتی برای شهرستان‌هایی که فاقد ناوگان اتوبوسی هستند امکان استفاده از این نوع ناوگان برای جابجایی زائرین فراهم شود.

وی با تاکید بر حذف سفرهای غیر ضروری مردم استان همدان، عنوان کرد: علاوه بر تأمین وسیله نقلیه برای زائرین، توجه و  هماهنگی برای مسافرانی که برای سفرهای خود در این ایام برنامه ریزی کرده‌اند نیز نباید فراموش شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت دقیق نظم برای حضور به موقع ناوگان، رعایت فضای معنوی سفر و توجه به تکریم زائرین از سوی رانندگان اشاره کرد و افزود: دقت در انجام معاینه فنی ناوگان قبل از حرکت نیز باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها و رئیس کمیته حمل و نقل ستاد گرامی داشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با قدردانی از بزرگ منشی، بردباری و صبر رانندگان ابراز امیدواری کرد: خدمات اعزام زائرین با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مورد قبول باشد.

نماینده استانداری همدان نیز در این نشست از همکاری و همراهی دست اندر کاران اعزام زائرین به حرم مطهر امام خمینی (ره) طی بیست‌وشش سال گذشته و سایر برنامه‌های کمیته حمل و نقل استان همدان قدردانی کرد.

احمد اخوان افزود: نام و لیست افراد داوطلب از طرف بسیج محلات، کارمندان و  شرکت‌ها به همراه نیروهای هدایت کننده اعزام، به استانداری اعلام شده است.

وی مجموع داوطلبین سفر به مرقد مطهر امام را در شهرستان های همدان ۱۳۰۰ نفر، ملایر ۱۱۰۰ نفر، نهاوند ۹۴۰ نفر، تویسرکان ۵۹۵ نفر، کبودرآهنگ ۵۸۴ نفر، آسد آباد ۴۶۹ نفر، رزن ۵۰۴ نفر، بهار ۵۹۹ نفر، فامنین ۲۶۳ نفر و قهاوند ۱۴۴ اعلام کرد و افزود: در مجموع  با در نظر گرفته شدن نفر ۱۰۰ عوامل اجرایی ۶ هزار و ۷۶۰ نفر به حرم مطهر امام (ره) اعزام خواهند شد.

نماینده سپاه ناحیه همدان نیز گفت: در جلسات ستاد ارتحال مرکز دستورالعملی‌هایی صادر شده که بر اساس آن اتوبوس‌ها صرفاً از مسیرهای مشخص شده تردد کنند و ورود اتوبوس‌ها در غیر از مسیر مشخص شده امکان پذیر نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار