رسانه‎ها نیز وظیفه مطالبه‎گری را دارند اما اگر دچار لجاجت سیاسی شوند نمی‌توانند در این مسیر گام بردارند.
کد خبر: ۲۳۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 24 May 2016
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم پیشقراولان حقیقت‌جویی و عدالت‌محوری هستند، گفت: رسانه‎ها نیز وظیفه مطالبه‎گری را دارند اما اگر دچار لجاجت سیاسی شوند نمی‌توانند در این مسیر گام بردارند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در مراسم بزرگداشت خانواده شهدای مدافع حرم در همدان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با وجود خود نور و حقیقت را در فضای ظلمانی جامعه به دنیا عرضه می‌کنند.

وی فضای آخرالزمانی را مملو از ظلمت‎ها و تاریکی‎ها دانست و ادامه داد: هم در روایات دینی و هم در واقعیات موجود در جامعه این امر مشخص و مبرهن است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: شهدایی چون شهدای مدافع حرم در این فضای غبارآلود، راه درست و مسیر بندگی و انسانیت را به مردم نشان می‎دهند.

وی هدف اصلی و نهایی خلقت عالم را زمینه‎سازی برای قرار گرفتن در فضای نورانی، حق‎طلبی و عدالت‌محوری عنوان کرد و گفت: شهدای مدافع حرم در این شرایط با ایثار و ازخودگذشتگی اقدام کرده‌اند.

شعبانی در ادامه گستره فضای عدالت‎محوری و حقیقت‌جویی در دنیا را در گرو مطالبه‌گری رسانه‎ها دانست و ادامه داد: اگر رسانه دچار لجاجت سیاسی و فضای جناحی شود نمی‌تواند در مسیر حق‎طلبی گام بردارد.

وی گفت: رسانه‎ها باید با بهره‎گیری از عنصر «نصیحت» به معنای «خیرخواهی» مدیران را نقد کرده و راه را برای حرکت در مسیر درست به آنها نشان دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار