مشارکت کنندگان داخلی عمدتا از استانهای تهران، البرز اصفهان، فارس، قزوین، قم، مرکزی، مازندران و همدان می باشند که در این نمایشگاه حضور دارند
کد خبر: ۲۳۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 24 May 2016
در این نمایشگاه 70 شرکت داخلی تولیدات و توانمندی های خود در زمینه صنعت چوب، مبلمان و لوستر را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش همدان پرس؛ چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر از امروز به مدت شش روز و با حضور صنعتگران صاحب نام داخلی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان اظهار داشت: در این نمایشگاه  70 شرکت داخلی تولیدات و توانمندی های خود در زمینه صنعت چوب، مبلمان و لوستر را به نمایش خواهند گذاشت.

حسین الماسی افزود: مشارکت کنندگان داخلی عمدتا از استانهای تهران، البرز اصفهان، فارس، قزوین، قم، مرکزی، مازندران و همدان می باشند که در این نمایشگاه حضور دارند. 

الماسی گفت: واحدهای تولیدی شرکت کننده در مساحتی حدود 5000 متر مربع و در سه سالن ابن سینا، هگمتانه و الوند به رقابت خواهند پرداخت. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه را، تامین نیازهای مصرف کننده و پاسخگویی به تنوع درخواست، جلوگیری از ورود کالاهای خارجی و افزایش مزیت های رقابتی، ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی و ارائه خدمات بهتر به بازدید کنندگان، نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی که موجب کمک به مقاوم سازی اقتصاد کشور خواهد شد دانست. 

شایان ذکر است، صنعت مبلمان؛ صنعتی زود بازده و با سود آوری مناسب در سایه اقبال عمومی مردم و با توجه به نحوه و شرایط زندگی مدرن، توانسته است، هزاران شغل در قالب کارگاه های صنعتی کوچک و بزرگ در سراسر کشور ایجاد نماید. 

گفتنی است برگزاری نمایشگاه از موثرترین ابزارهای معرفی کالا و خدمات در فضایی رقابتی بوده تا تولید کنندگان ضمن آشنایی با رقباء و اطلاع از سلیقه مصرف کننده، خلاقیت، نوآوری و توانمندی های خود در تولید محصول بهتر را در معرض بازدید علاقمندان قرار دهند. 

این نمایشگاه از سوم تا هشتم خردادماه از ساعت 16 تا 21  برای عموم هم استانی ها، آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار