در این کارگاه مباحثی با موضوع جایگاه، فلسفه و اهداف ازدواج، مراحل همسریابی و خواستگاری، شرایط قبل از ازدواج، شرایط اساسی قبل از ازدواج، معیارهای درست انتخاب همسر، مهارت‌های زندگی تأثیر منفی روابط قبل از ازدواج، بهداشت روان و فردی، مسائل دینی و اعتقادی، شناخت آسیب‌های اجتماعی درست و کاربردی آموزش داده شد.
کد خبر: ۲۳۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 23 May 2016

مدیر کمیته امداد تویسرکان از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه دختران در شرف ازدواج برای 40 مددجو در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس،سعید حسینی در تویسرکان از برگزاری کارگاه آموزشی دختران در شرف ازدواج برای 40 مددجو خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه دو روزه به مناسبت هفته جوان با تدریس استادان حوزه و دانشگاه و کارشناس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه مباحثی با موضوع جایگاه، فلسفه و اهداف ازدواج، مراحل همسریابی و خواستگاری، شرایط قبل از ازدواج، شرایط اساسی قبل از ازدواج، معیارهای درست انتخاب همسر، مهارت‌های زندگی تأثیر منفی روابط قبل از ازدواج، بهداشت روان و فردی، مسائل دینی و اعتقادی، شناخت آسیب‌های اجتماعی درست و کاربردی آموزش داده شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان نقش آگاهی را در فرایند زندگی بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: همسران در صورت آگاه بودن از مهارت‌های مختلف از فرصت‌ها برای زندگی موفق به نحو درست و کاربردی استفاده خواهند کرد.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای دختران غیر محصل نیز با هدف یادگیری مهارت‌های زندگی متناسب با نیازهای مخاطبان، افزایش نشاط اجتماعی، تقویت نگرش خلاقانه و فعال به محیط پیرامون، مصونیت بخشی در برابر آسیب‌های روانی و رفتارهای پرخطر و .... بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار