ربانی مهر با بیان اینکه به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان در اولین همایش اخلاق در ورزش استان همان از فعالین فرهنگی و قرآنی عرصه ورزشی استان تقدیر می شود، گفت: در این همایش از ۷۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی، فعالین فرهنگی عرصه ورزش و مربیان و بازیکنان با اخلاق شهرستان ها تقدیر به عمل می آید.
کد خبر: ۲۳۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 16 May 2016
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: نخستین همایش «اخلاق در ورزش» با هدف تجلیل از فعالان فرهنگی ورزش در همدان برگزار می شود.

اسداله ربانی مهر در گفتگو با مهر گفت: یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان به تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری توجه به حوزه اخلاق در ورزش است و اداره کل ورزش و جوانان استان سعی دارد با همکاری هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد، فعالیت های فرهنگی و اخلاقی در عرصه ورزش را تقویت کند تا ورزش پاک و معرفتی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: استان همدان دارای ورزشکاران و مربیان با اخلاق است که در همه عرصه های ورزشی موجب سربلندی و افتخار استان شده اند که یکی از آنها مه لقا جامه بزرگ، بانوی محجبه و اخلاقی استان است که امسال نیز موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

ربانی مهر با بیان اینکه به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان در اولین همایش اخلاق در ورزش استان همان از فعالین فرهنگی و قرآنی عرصه  ورزشی استان تقدیر می شود، گفت: در این همایش از ۷۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی، فعالین فرهنگی عرصه ورزش و مربیان و بازیکنان با اخلاق شهرستان ها تقدیر به عمل می آید.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جامعه ورزشی و جوانان استان همدان با تقدیم شهدای ورزشکار در جنگ تحمیلی، حرم حضرت زینب (س) و جستجوگران نور در منطقه های جنگی، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است که آخرین آنها، مربی اخلاق و ورزش، سردار شهید شمسی پور بوده است.

ربانی مهر گفت: در سال جاری توجه به برنامه های فرهنگی در فضاهای ورزشی در اولویت است و این برنامه ها به صورت ویژه حمایت می شود.

وی گفت: همایش اخلاق در ورزش روز سه شنبه در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار