این کالاها به صورت ماهرانه‎ای در جای کپسول سی ان جی، کف و گلگیرهای خودرو جاسازی شده بود.
کد خبر: ۲۳۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ 15 May 2016
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون با بار قاچاق، به ارزش 50 میلیون ریال خبر داد.

رضا زارعی امروز در گفت‎وگو با فارس، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان با تشدید اقدام خود در ایستگاه بازرسی شهیدزارعی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون که از مبدأ شهرستان کرمانشاه به مقصد همدان در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از داخل آن یک‎هزار عدد روکش خارجی صندلی موتورسیکلت فاقد اسناد گمرکی به ارزش 50 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: مأموران ما در عملیات دیگری در ایستگاه بازرسی شهیدزارعی از یک دستگاه خودروی پیکان وانت تعداد 275 قلم کالای ضد فرهنگی کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: این کالاها به صورت ماهرانه‎ای در جای کپسول سی ان جی، کف و گلگیرهای خودرو جاسازی شده بود.

زارعی با بیان اینکه متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خواستار توجه به این مهم شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از توقیف دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروها 2 هزار و 914 عدد انواع پوشاک و البسه به همراه دو دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان سخنانش اظهار کرد: یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در فامنین نیز به ارزش 150 میلیون ریال توقیف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار