وی با تأکید بر اینکه دولت همه امور کشور را تعطیل کرده و به برجام پرداخته است، ‌گفت: دولت امور مردم و کشورداری را تعطیل کرده به طوری که وضعیت کنونی و این افتضاحات را شاهدیم و حتی با برجام هم اتفاق خاصی در وضعیت اقتصادی ایجاد نشده است.
کد خبر: ۲۳۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 15 May 2016
نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه حقوق ده‌ها میلیونی برخی مسؤولان دزدی از بیت‌المال است،‌ گفت: دولت امور کشور را تعطیل کرده و فقط به برجام که سودی نداشته، پرداخته است.

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌وگو با فارس، حقوق‌های چند ده میلیونی برخی مسئولان را دزدی آشکار از بیت‌المال دانست و اظهار کرد: پرداخت حقوق ده‌ها میلیونی توضیحی ندارد و افتضاح بد‌تر اینکه با استعفای رئیس کل بیمه مرکزی و جایگزینی معاون، صورت‎مسئله را پاک کردند.

وی با تأکید بر اینکه دولت همه امور کشور را تعطیل کرده و به برجام پرداخته است، ‌گفت: دولت امور مردم و کشورداری را تعطیل کرده به طوری که وضعیت کنونی و این افتضاحات را شاهدیم و حتی با برجام هم اتفاق خاصی در وضعیت اقتصادی ایجاد نشده است.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه مسائلی همچون حقوق‌های ده‌ها میلیونی مردم را ناامید می‌کند، ادامه داد: این مسئولان و دولت هستند که باعث بدبینی مردم به نظام می‌شوند.

وی گفت: با اینکه بنا بود یکصد روزه مشکلات اقتصادی حل  شود، شاهدیم عمر دولت هم رو به اتمام است و اتفاقی نیفتاده است.

*از دست رفتن نگاه مکتبی بدترین شکست است

سلطانی‎صبور با بیان اینکه در صورتی که نگاه مکتبی از دست داده شود این شکست از هر شکستی بدتر است، افزود: نیروهای حزب‌اللهی و انقلابی ما بی نام و نشان در بیرون از کشور برای تأمین امنیت کشور حضور می‌یابند و تعدادی نیز شهید می‌شوند و مسئولان عالی رتبه تسلیت نمی‌گویند؛ اما وقتی چند نفر در فرانسه کشته می‌شوند پیام تسلیت ارسال می‌کنند!

وی با اشاره به سابقه انقلابی برخی مسؤولان و ادعای کار برای نظام، خاطرنشان کرد: مسؤولانی که در زمینه رفاه‏‎طلبی مسابقه می‌دهند کاش بگویند ما انقلابی نیستیم اما به مردم راست نمی‌گویند که لیبرالند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن دسته از مردمی که فاقد قدرت تحلیل درست هستند مسائل را پای اصل نظام می‌گذارند که این خود به نوعی ایجاد نفاق می‎کند.

*نیروی انقلابی در سیستم اداری کشور لازم است

وی با تأکید بر اینکه وجود نیروی انقلابی در سیستم اداری کشور لازم است، تصریح کرد: انگار جمعی از مسؤولان همیشه باید مسؤول بوده و بمانند و راه را برای جوانان باز نمی‌کنند، اگر هم به جوانان میدان دهند با رانت آنها را مثل خود می‌کنند که این آفت بزرگی است!

سلطانی‌صبور با بیان اینکه این دسته از مسؤولان با این معضلات و مشکلات به رفاه و دنیاطلبی خو کرده‌اند، گفت: اخلاص در کلام این افراد دیده نمی‌شود.

وی مشی خانواده و فرزندان برخی مسؤولان را نشان دوری از مکتب انقلابی و کسب درآمد حرام دانست و افزود: این افراد مردم‌داری را فراموش کرده‎اند و لجاجت بر انجام کارهای بی‎فرجام دارند.

*برجام تطهیر چهره دشمن و آمریکا بود

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، برجام را تطهیر چهره دشمن خواند و یادآور شد: برخی افراد امید واهی به حل مشکلات با برجام بستند.

این مسئول کسی که توفیق کشور را نخواهد خائن خواند و افزود: آرزو داشتیم که برجام دستاورد‌های بزرگی داشته باشد یا حداقل دستاورد‌های نیم‏‎بند آن در معاهده، محقق شود که البته این گونه نشد.

سلطانی‎صبور با بیان اینکه قبلاً اگر منتقدان می‌گفتند برجام دستاوردی ندارد اکنون خود دولتمردان هم به آن اعتراف می‎کنند،‌ اظهار کرد: رئیس بانک مرکزی با انصاف تمام از اینکه برجام دستاوردی نداشته، سخن گفته است.

وی تطهیر دشمن که عده‌ای کمر به آن بستند را از دستاورد‌های برجام برشمرد و ادامه داد: در برجام به مردم و برخی مسئولان اطلاعات غلط می‌دادند.

نماینده مردم رزن در مجلس افزود: مسئولانی که دچار دگرگونی اندیشه شده، دیدگاه مکتبی را رها کرده و تفکر مکتبی آنها رنگ باخته است به مردم می‌گفتند چاره‌ای جز مذاکره با آمریکا نداریم.

*پس از مذاکرات و برجام مردم به اعتقاد قبلی راسخ‌تر شدند

وی با تأکید بر اینکه پس از مذاکرات و برجام مردم به اعتقاد قبلی خود که مذاکره با آمریکا لازم نیست راسخ‌تر شدند، خاطرنشان کرد: آنهایی که مذاکره با آمریکا را به عنوان کدخدا لازم می‌دانستند، دیدند که مذاکره با این کدخدا نیز حاصلی نداشت اما همچنان در بوق و کرنا می‌کنند که برجام همچنان دستاورد خود را نشان نداده است.

سلطانی‏‌صبور با بیان اینکه برجام منابع ما را غارت می‌کند، افزود: دشمن درصدد است به بهانه‌های مختلف حدود 50 میلیارد دلار غرامت از ما بگیرد.

وی با طرح این سؤال که چرا قبلاً چنین نبود، افزود: ماهیت آمریکا نه تنها عوض نشده که دشمنی‎اش با ایران آشکارتر شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جای تأسف دارد عده‌ای دانسته باز هم بر مواضع قبلی خود اصرار دارند و کتمان حقیقت که در اسلام گناه کبیره است را انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار