فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محصول همدلی و همزبانی در کار پلیس موفقیت در اجرای ماموریت ها است.
کد خبر: ۲۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 15 April 2015
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محصول همدلی و همزبانی در کار پلیس موفقیت در اجرای ماموریت ها است.

به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس سردار حاجی محمد مهدیان نسب در آیین صبحگاه عمومی انتظامی همدان اظهار کرد: اتحاد و همدلی مردم و مسوولان یکی از ملزومات تحقق پیام نورزی رهبری فرزانه انقلاب است بنابراین بایستی در این باره نشست های علمی و کارشناسانه بین فرماندهان انتظامی با مردم صورت گرفته و از همدلی مردم برای ارتقای امنیت اجتماعی استفاده شود.

وی گفت: تداوم ارتقای فضای اسلامی و انقلابی در ناجا، صیانت از کارکنان خدوم و توجه جدی به معیشت آنان، کاهش تخلفات جاده ای، بهبود خدمات انتظامی و برنامه ریزی مستمر و ابتکار عمل لازم در برقراری امنیت و آرامش اخلاقی و اجتماعی مهم ترین دستور کار و برنامه اجرایی پلیس استان در سال جدید است.

وی انضباط ظاهری، برنامه ریزی، آمادگی، نظارت، استفاده بهینه از تجهیزات و نیروی انسانی را از مولفه های اجرای بهینه ماموریت ها در نیروی پلیس عنوان و بر نظارت و کنترل هر چه بیشتر مدیران و فرماندهان در تحقق آموزه های انضباطی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز امیدواری کرد در سالجاری بتوان در کنترل جرائم، کاهش سوانح رانندگی درون و برون شهری و ارائه خدمات بهینه به شهروندان کوشاتر از گذشته عمل کرد.

مهدیان نسب بیان کرد: یکی از شاخص های پلیس، اخلاق و صداقت درونی افراد است و کتمان موضوع و موردی توسط فردی می تواند حقی را تضییع و یک شکست امنیتی ایجاد کند که وظیفه پرسنل ناجا پایش دقیق مسایل است.

وی با ذکر اینکه باید بین کارکنان انتظامی صداقت وهم دلی وجود داشته باشد اضافه کرد: اگر کارکنان در ماموریت های محوله واقعیت را به طور کامل به سلسله مراتب منتقل نکنند بدانند که پلیس در نهایت به واقعیت پی می برد.

وی افزود: بر این اساس می طلبد کارکنان در تمامی مراحل خدمتی وحتی زندگی خودشان صداقت و همدلی را ملاک عمل قرار دهند تا با این کار از به جود آمدن نفاق جلوگیری شود.

وی در ارتباط با 29 فروردین روز ارتش نیز گفت: این روز همانند هفته دفاع مقدس روز نمایش قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و در این روز نیز یگان های نمونه انتظامی استان آمادگی جسمی ، رزمی و توان بالای خود را به همگان نشان می دهند.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار