استاندار همدان با اشاره به تعلیق سفرهای حج عمره در کشور گفت: پروازهای حج عمره از فرودگاه همدان متوقف می‎شود.
کد خبر: ۲۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 15 April 2015
استاندار همدان با اشاره به تعلیق سفرهای حج عمره در کشور گفت: پروازهای حج عمره از فرودگاه همدان متوقف میشود.

به گزارش تسنیم؛ محمدناصر نیک بخت اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر در فرودگاه جده عربستان رئیس جمهور در دستوری وزیر ارشاد را موظف به پیگیری این مسئله کردند.

وی افزود:  وزیر ارشاد رسما در خبری حج عمره را تعلیق کردند که بنا بر صحبت‌های صورت گرفته از سوی وزیر ارشاد، پروازهای حج عمره از فرودگاه همدان متوقف می‌شود.

نیک بخت در پاسخ به این سوال که تکلیف زائرانی که در روزهای گذشته از فرودگاه همدان به سمت عربستان پرواز داشته‌اند چه می‌شود نیز گفت: فرودگاه همدان تا اطلاع ثانوی و تصمیمات بعدی وزارت ارشاد تنها اقدام به پذیرش پروازهای حج میکند.

سخنگوی فرودگاه همدان نیز بیان کرد: براساس اعلام وزیر ارشاد از طریق رسانه‌ها حج عمره به حالت تعلیق درآمده و براین اساس پروازهای فرودگاه همدان نیز با توقف مواجه میشود.

پیمان جوینده مهر با اعلام اینکه تا اطلاع ثانوی از فرودگاه همدان پروازی به سمت عربستان نداریم، گفت: البته هنوز بخشنامه کتبی برای توقف پروازهای حج به فرودگاه همدان ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه سه شنبه پروازی به سمت عربستان از فرودگاه همدان در برنامه قرار دارد، گفت: فعلا صبر کرده‌ایم تا دستورالعمل و بخشنامه توقف پروازهای حج به طور رسمی به فرودگاه همدان ابلاغ شود که تا صبح فردا این امر اتفاق می‌افتد.

جوینده مهر با اشاره به اینکه در روزهای گذشته ۴ پرواز از فرودگاه همدان به سمت عربستان انجام شده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه پروسه حضور زائران در عربستان ۱۰ روز طول می‌کشد از فردا پذیرش پروازها از عربستان در فرودگاه همدان آغاز می‌شود.

سخنگوی فرودگاه همدان بیان کرد: در هر هفته بین ۲ تا ۳ پرواز حجاز فرودگاه همدان انجام می‌شد که در حال حاضر به سبب بروز مشکلات و اتفاقات در فرودگاه عربستان مسئولان تصمیم گرفته‌اند حج عمره به حالت تغلیق دربیاید.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار