مردم دارالمؤمنین همدان استقبال پرشوری از پیکر سردار شهید علیرضا شمسی‎پور داشتند و لحظات زیبایی را رقم زدند.
کد خبر: ۲۲۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 04 May 2016
مردم دارالمؤمنین همدان استقبال پرشوری از پیکر سردار شهید علیرضا شمسی‎پور داشتند و لحظات زیبایی را رقم زدند.

به گزارش فارس  عصر سه شنبه مردم برای استقبال از سردار شهید علیرضا شمسی‎پور، شهید مدافع حرم، زودتر از موعد در میدان عاشورا تجمع کردند.

همه دست به‌کار شده‌اند؛ یکی اسپند دود می‌کند، آن یکی به دنبال گرفتن پوستر برای خودروها بود، دیگری عکس شهید را به دست مردم می‌دهد.

رفته رفته بر تعداد جمعیت افزوده می‌شد، عده‌ای از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، مدافعان حرم و همرزمان سردار شهید شمسی‌پور وارد میدان شده‌اند، با دیدن یکدیگر بغضشان می‌ترکد و گریه امانشان نمی‌دهد، یکدیگر را در آغوش می‌گیرند و مثل ابر بهار می‎گریند.

کودکانی که عکس شهید شمسی‌پور را به دست گرفته‌اند، فضای زیبایی را رقم زده‌اند، جمعیت بیقراری می‌کند، سیل جمعیت به سمت مسیر ورود پیکر سردار حرکت می‌کند.

قرار است پیکر شهید شمسی‌پور از بلوار شهید همدانی وارد میدان عاشورا شود و از بلوار انقلاب به سمت محل وداع رود، چه تلاقی شیرینی می‌شود ورود پیکر شهید شمسی‌پور از مسیر بلوار شهید همدانی!

بیقراری جمعیت بیشتر شده، ناگهان خودرویی وارد جمعیت می‌شود، نگاه‌ها به سمتش هدایت می‌شود، آری... خانواده شهید شمسی‌پور است!

کمی بعد خودروی حامل پیکر شهید وارد جمعیت می‌شود، مردم به سمت خودرو می‌دوند! بغض‌ها می‎ترکد، حالا دیگر کسی نیست چشمانش خیس نباشد، همه دوست دارند خود را به پیکر برسانند.

عده‌ای وسایل همراه خود را با تابوت شیشه‌ای پیکر شهید تبرک می‌کنند، لحظاتی بعد، جذبه حضور شهید جمعیت را به سینه‌زنی می‌کشاند و نوای «یا حسین(ع)» و «یا زینب(س)» جمعیت را با خود به کربلا و سوریه می‌برد!

فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، شهر را به لرزه درمی‌آورد، دوباره سینه‌زنی اوج می‎گیرد، زیبایی لحظات به قدری است که کسی متوجه طولانی شدن راه نمی‌شود، مسیر بلوار انقلاب تا میدان سپاه طی می‌شود، خودروی حامل پیکر شهید به میدان سپاه می‎رسد.

نوای «کجایید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی» در جمعیت موج می‎زند و این جمله به اذهان متبادر می‌شود که «همانا شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار