شهردار همدان از صرفه‌جویی ۹ میلیارد تومانی در هزینه‌های جاری شهرداری همدان خبر داد
کد خبر: ۲۲۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 03 May 2016
شهردار همدان از صرفه‌جویی ۹ میلیارد تومانی در هزینه‌های جاری شهرداری همدان خبر داد و گفت: کاهش هزینه‌های جاری از اولویتهای اساسی شهرداری همدان در سال ۹۵ است.

به گزارش تسنیم، سیدمصطفی رسولی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر همدان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی امسال در شهرداری همدان شکل گرفته است البته این موضوع در سالهای گذشته نیز در سیاستهای شهرداری همدان اعمال می‌شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه 95 شهرداری همدان براساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی تدوین و تصویب شده است، افزود: صرفه‌جویی 9 میلیارد تومانی در هزینه‌های جاری شهرداری همدان در سال گذشته از جمله اقداماتی بود که در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی انجام شد.

رسولی با بیان اینکه بر تهیه و تدوین پیوست فرهنگی برای تمامی پروژه‌های شهرداری همدان تاکید شده است، گفت: اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل بوده و زمان شعار در این زمینه گذشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت شهرداریها، دهیاریها و بخشداریها را بر ساماندهی و قانونمند کردن دکلهای مخابراتی مکلف کرده است، تصریح کرد: دو پرونده برای برداشتن دکلهای مخابراتی در همدان تشکیل و به مراجع قضایی ارسال و با حکم مراجع نیز اجرایی شد.

شهردار همدان با بیان اینکه تدوین ضابطه برای استقرار دکلهای مخابراتی از اقدامات مهم در راستای سلامت مردم بوده است، گفت: تمامی دکلهای مخابراتی شهر همدان براساس این ضابطه جدید مورد بررسی قرار گرفته و دکلهایی که با این ضابطه مغایرت داشته باشند جمع‌آوری می‌شوند.

معاون معماری و شهرسازی شهردار همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرداری همدان ایجاد شد تا شعار سال تنها به عنوان شعار و تیتر روزنامه‌ها باقی نماند و در عمل نیز شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

مجید یوسفی نوید با بیان اینکه شهرداری همدان بستر سرمایه‌گذاری را در راستای جذب بخش خصوصی در شهر همدان فراهم کرده است، عنوان کرد: شهرداری همدان این آمادگی را دارد تا زمینه‌های لازم را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند تا آنها سرمایه‌گذاری مطمئنی را در شهر همدان داشته باشند.

وی بر استفاده از دانش جدید و شرکتهای دانش بنیان برای مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: استفاده بهینه از نیروهای انسانی شهرداری، شناسایی ظرفیتهای درآمدی و هزینه های شهرداری به عنوان نهاد اصلی مدیریتی و ایجاد زمینه مناسب و شفاف برای جلب مشارکتهای مردمی و سرمایه‌گذاران را از جمله سیاستهای شهرداری همدان در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار