بر اثر برخورد یكدستگاه خودروی سواری پراید با موتور سیكلت در جاده قهور - بیجار، دست راكب موتور سیكلت قطع و پس از انتقال به بیمارستان با بالگرد امداد، جان باخت.
کد خبر: ۲۲۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 28 April 2016
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یكدستگاه خودروی سواری پراید با موتور سیكلت در جاده قهور - بیجار، دست راكب موتور سیكلت قطع و پس از انتقال به بیمارستان با بالگرد امداد، جان باخت.

سرهنگ مهدی شاكری در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: یك زوج كه با یكدستگاه موتور سیكلت در حال تردد بودند با یك خودروی سواری پراید در جاده قهورد برخورد می كند.

وی اضافه كرد: در این سانحه دلخراش ، راننده و ترك نشین موتورسیكلت مجروح شده بگونه ای كه دست راكب موتور سیكلت قطع می شود.

وی بیان كرد : با توجه به شدت جراحت وارده به راكب موتور سیكلت، بالگرد امداد در محل حادثه حضور یافته و مصدوم را به بیمارستان منتقل می كند.

رئیس پلیس راه استان همدان اضافه كرد: طبق آخرین خبر دریافتی راكب موتور سیكلت بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ شاكری اضافه كرد: ترك نشین 30 ساله این وسیله نقلیه نیز در این سانحه از ناحیه پا دچار شكستگی و جراحت شده بود كه حال عمومی رو به بهبود است.

وی تاكید كرد: علت بروز این سانحه طبق نظر كارشناسان پلیس راه سهل انگاری راكب موتور سیكلت و انحراف به چپ گزارش شده است.

در یكماه نخست امسال 21 نفر در سانحه رانندگی برون شهری این جان باختند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد كاهش یافته است.
برچسب ها: تصادف موتور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار