مدیرکل آموزش‌ و پرورش همدان گفت: آثار شهیدمطهری برای کاربرد دانش‌آموزان ساده‌نویسی و در حال تدوین است که امیدواریم این آثار با آغاز سال تحصیلی 95ـ94 وارد مدارس شود.
کد خبر: ۲۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 13 April 2015
مدیرکل آموزش‌ و پرورش همدان گفت: آثار شهیدمطهری برای کاربرد دانش‌آموزان ساده‌نویسی و در حال تدوین است که امیدواریم این آثار با آغاز سال تحصیلی 95ـ94 وارد مدارس شود.

به گزارش فارس ؛ عبد‌الرضا فولادوند در جلسه شورای آموزش‌ و‌ پرورش استان با توجه به پیش رو بودن روز معلم اظهار کرد: آموزش‌ و‌ پرورش استان با نزدیکی به سالروز شهادت استاد مطهری همچون سال‌های گذشته برنامه‌هایی ویژه فرهنگیان و خانواده‌های آنها در نظر دارد.

وی با بیان اینکه از 26 هزار فرهنگی تقدیر خواهد شد، گفت: به دنبال ایجاد سرزندگی و افزایش شادابی در قشر فرهنگی هستیم تا کیفیت آموزش نیز افزایش یابد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش همدان تاکید کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور هنوز نتوانسته‌ایم گامی در راستای معیشت فرهنگیان برداریم.

وی گفت: هنوز 4 هزار میلیارد تومان کسری بودجه از سال 93 و بخشی از مطالبات فرهنگیان در خصوص تصحیح اوراق باقی مانده است.

فولادوند با اشاره به مشکل پرداخت تصحیح اوراق ابراز کرد: هر ساله مشکل پرداخت مطالبات مصححان را داریم.

وی با بیان اینکه کسری بودجه در بودجه سال 94 دیده شده، افزود: امیدواریم بتوانیم مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان در ادامه گفت: ضریب شغلی در احکام جدید همکاران در سال جاری اعمال خواهد شد که از شرایط آن 24 ساعت موظفی است که حتی برای فرهنگیان 20 ساعت موظفی هم این تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از سال 93 تکریم معلمان را نهادینه کردیم، افزود: با وجود 43 هزار همکار فرهنگی شاغل و بازنشسته در استان با تقدیر از این جامعه در توسعه فرهنگ تقدیر و تشکر سهیم خواهیم بود.

فولادوند همچنین بیان کرد: سال 93 رشد 25 درصدی رتبه‌های زیر 3 هزار در کنکور را نسبت به سال 92 در استان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که اولویت‌های در نظر گرفته شده به مناطق محروم در خصوص کنکور اختصاص یافته بود.

فولادوند با بیان اینکه ارائه آثار شهید مطهری در جامعه وظیفه همگانی است، تصریح کرد: با کسب اجازه از خانواده شهید مطهری آثار ایشان برای کاربرد دانش‌آموزان ساده‌نویسی و در حال تدوین است که امیدواریم این آثار با آغاز سال تحصیلی 95ـ94 وارد مدارس شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار