نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور شعار راهبردی سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی و فراگیر در میان مسوولان و مردم است.
کد خبر: ۲۰۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 04 April 2016

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور شعار راهبردی سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی و فراگیر در میان مسوولان و مردم است.

به گزارش ایرنا،محمد مهدی مفتح افزود: انتخاب هوشمندانه شعارهای کاربردی و اثر گذار برای سال های مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب در برگیرنده اولویت های اجرایی و مدیریتی کشور است.

وی بیان کرد: در شرایطی که کشور با مشکلاتی نظیر کمبود فرصت های شغلی، فراز و نشیب های معیشتی در میان اقشار مختلف مردم و فعال نبودن برخی از بخش های تولیدی روبه رو است، رونق بخشی به فضای اقتصاد عمومی در اولویت برنامه های کشور قرار دارد.

مفتح شعارهای سالیان اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب را مکمل یکدیگر دانست و اظهار کرد: عزم ملی، مدیریت جهادی، جهاد اقتصادی، توجه به مقوله های فرهنگ و اقتصاد و وحدت و همزبانی میان مردم و دولت از سرفصل های کلیدی در حل مشکلات کنونی کشور به شمار می روند.

وی ادامه داد: سرفصل های کلی و سیاست های خرد و کلان اقتصاد مقاومتی از سوی کارشناسان و دست اندرکاران این بخش به خوبی تبیین شده و اکنون نوبت اقدام و عمل با عزمی ملی و مدیریتی جهادی است.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، تلاش برای حل مشکل بیکاری را از اولویت های مدیریتی کشور و از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: مجلس شورای اسلامی و دولت در سال گذشته گام های خوب و امید بخشی را برای پیشبرد عملی اقتصاد مقاومتی برداشتند که باید با تلاش مضاعف تداوم پیدا کند.

وی تاکید کرد: در سال جاری باید تمرکز مسئولان مدیریتی و اجرایی کشور در سطوح مختلف، عملی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف حل مشکلات به ترتیب اولویت های کارشناسی شده باشد.

مفتح تصریح کرد: بسنده کردن به تحرکات شعار محور در زمینه اقتصاد مقاومتی بی شک نمی تواند زمینه حل مشکلات اقتصادی را فراهم آورد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان در 90 کیلومتری شهر همدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار