مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان از تأمین بدون مشکل آب شرب روستاهای همدان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 08 April 2015

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان از تأمین بدون مشکل آب شرب روستاهای همدان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش فارس ؛ حبیب مومیوند  اظهار کرد: در تعطیلات عید نوروز با وجود حضور میهمانان نوروزی و افزایش جمعیت روستاها، خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و اهتمام صورت گرفته مشکل خاصی در زمینه تأمین آب شرب در روستاهای استان مشاهده نشد.

وی گفت: رفع 114 فقره نشتی شبکه‌های توزیع و تعویض 14 مورد الکتروپمپ در این مدت از مهمترین اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی بوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان همدان از فعالیت کشیک آب روستایی در شهرستان‌های استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: این کشیک‌ها وضعیت آب در روستاها را از نظر کمی و کیفی رصد کردند.

وی با اشاره به آماده‌سازی 10 دستگاه تانکر آبرسانی سیار در ایام نوروز در روستاها گفت: این تانکرها آماده‌سازی شده بود که در صورت بروز مشکل، نسبت به تأمین آب مردم از این طریق اقدام شود.

مومیوند در ادامه با اشاره به اینکه استان همدان جزء استان‌های بحرانی کشور از لحاظ آب اعلام شده است، ابراز کرد: بارندگی‌های مناسبی را در ابتدای سال شاهد بودیم، اما میزان بارش‌های استان نسبت به سنوات گذشته با کاهش 48 درصدی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: با این اوصاف، تابستان سختی را در راستای تامین آب شرب روستاها پیش رو داریم که به همین منظور باید علاوه بر برنامه‌ریزی برای عبور از بحران، مردم نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی همدان خاطرنشان کرد: گذر از بحران کم‌آبی بدون کمک و یاری ساکنان روستاها مقدور نبوده و از همه روستاییان عزیز در خواست می‌کنم تا با استفاده بهینه و عدم استفاده از آب شرب در موارد غیر شرب و بهداشت این شرکت را در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر در سطح روستاهای استان یاری کنند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار