معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای طرح «همسان‌ گزینی ازدواج» در سال آینده در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 15 March 2016

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای طرح «همسان‌ گزینی ازدواج» در سال آینده در همدان خبر داد.

به گزارش فارس،اسدالله ربانی‌مهر در همدان با تأکید بر لزوم توجه به مسائل و مطالبات حوزه جوانان، رفع این مشکلات را زمینه‌ساز برخورداری از جامعه‌ای پویا و رو به رشد دانست و اظهار کرد: به طور حتم یکی از شاخصه‌های برخورداری از جامعه‌ای سالم و پیشرفته، به وجود جوانان فرهیخته در آن برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه مسائل حوزه جوانان یک مسئله فرادستگاهی است، از لزوم حضور 18 دستگاه در حوزه جوانان برای رفع مشکلات این بخش سخن به میان آورد و گفت: این دستگاه‌ها باید در مباحثی چون ازدواج، مسائل فرهنگی و هویتی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی و ایفای نقش کنند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای طرح «همسان‌گزینی ازدواج» در سال آینده در همدان خبر داد و گفت: تسهیل در امر ازدواج، معرفی افراد همسان به همدیگر، استفاده از مشاورین مجرب برای انتخاب بهتر، مشارکت بیشتر مردم و خانواده‌ها در امر خیر ازدواج و حل مشکل افرادی که به هر دلیل نتوانستند در سن مناسب کسی را انتخاب کنند، از اهداف این طرح است.

وی با اشاره به تقویت مجمع خیرین ازدواج در استان و ایجاد سمن‌های جدید، آن را از برنامه‌های سال آتی دانست و تأکید کرد: برنامه‌های مربوط به امور جوانان در شهرستانهای استان باید تقویت شوند.

ربانی‌مهر گفت: پیگیری موضوعاتی چون ازدواج و طلاق، کاهش آسیب‌های اجتماعی، اخذ وام ازدواج، اوقات فراغت و سبک زندگی اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان سخنانش افزود: با پیگیری استاندار پرداخت وام ازدواج از 6 میلیارد تومان در نیمه اول سال جاری به 65 میلیارد تومان در نیمه دوم سال رسید که انتظار داریم بانک‌ها در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار