فرماندار ملایر اعلام کرد
درسطح شهرستان ملایر۱۳۹٬۶۰۹ رأی مأخوذه انتخابات خبرگان بوده که مردم ازبخش‌های مختلف ملایر در انتخابات شرکت کرده بودند.
کد خبر: ۱۸۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 28 February 2016

درسطح شهرستان ملایر۱۳۹٬۶۰۹ رأی مأخوذه انتخابات خبرگان بوده که مردم ازبخش‌های مختلف ملایر در انتخابات شرکت کرده بودند.

به گزارش تابناک همدان؛ مرحله دوم پس از تأیید نتایج انتخابات توسط شورای نگهبان به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید شورای نگهبان به اواخر فروردین یا ابتدای اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

فرماندار ملایر با اعلام اینکه کاظمی به‌عنوان نماینده نخست ملایر راهی مجلس شد، گفت: انتخاب نماینده بعدی ملایر به دور دوم کشید.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات توسط مردم ملایر نشان از پایبندی مردم به نظام است، اظهار داشت: محمدکاظمی با ۴۵٬۲۸۲ نفر موفق به کسب حداکثر آرا در حوزه انتخابیه ملایر شده و راهی مجلس شد.

وی افزود: احد آزادیخواه با ۲۹٬۹۷۲ رأی و علیرضا امامی با ۲۱۰۳۲ رأی موفق به کسب ۲۶ درصد از آرا مردم در این دوره از انتخابات حائز کسب ۲۶ درصد آرا نشدند و همین امر سبب شده تا به مرحله دوم راه پیدا کنند.

رضایی تصریح کرد: مرحله دوم پس از تأیید نتایج انتخابات توسط شورای نگهبان به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید شورای نگهبان به اواخر فروردین یا ابتدای اردیبهشت سال آینده موکول شد.

وی با اعلام اینکه ۱۹۲ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان ملایر در نظر گرفته شده بود، گفت: در پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳۹٬۹۵۶ نفر شرکت کرده و درصد مشارکت مردم در این دوره از انتخابات ۶۰ درصد بوده است.

فرماندار ملایر درباره نتایج انتخابات خبرگان نیز گفت: در سطح شهرستان ملایر ۱۳۹٬۶۰۹ رأی مأخوذه انتخابات خبرگان بوده که مردم از بخش‌های مختلف ملایر در انتخابات شرکت کرده بودند.

وی تصریح کرد: آیت‌الله مصطفی موسوی افراز ۶۰٬۴۱۵ رأی، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ۴۷٬۶۳۷ رأی، آیت‌الله علی رازینی ۴۹٬۱۵۹ رأی، حجت‌الاسلام شعبانی ۱۵٬۶۷۹ رأی را به ترتیب رتبه اول تا چهارم را در حوزه انتخابیه ملایر به خود اختصاص دادند.

رضایی عنوان کرد: با لطف خداوند همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد در ملایر با توجه به برنامه‌ریزی گسترده مشارکت آحاد مردم بسیار پرشور و باشکوه انجام شد و با حضور بیش از ۳٬۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، انتخابات به‌طور کامل سالم، قانونی و عادلانه برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه همه مردم در انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه عوامل اجرایی در سطح شهرستان ملایر تلاش زیادی برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه داشتند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار