نخستین همایش کسب ثروت در حوزه برنامه‌نویسی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 25 February 2016

نخستین همایش کسب ثروت در حوزه برنامه‌نویسی در همدان برگزار شد.

به گزارش فارس،غلامحسین مجذوبی در حاشیه نخستین همایش کسب ثروت در حوزه ICT از برگزاری این همایش به منظور بهره‌مندی از دانش اساتید و افراد متخصص در حوزه برنامه‌نویسی خبر داد و اظهار کرد: افزایش توان کاربردی شرکت‌کنندگان، ارائه راه‌های جدید کسب درآمد در حوزه ICT با محوریت ارائه تجربیات موفق در ایجاد و گسترش کسب و کارهای ICT توسط افراد صاحب‌نظر، تجزیه و تحلیل زمینه‌های کارآفرینی برای فعالان و برگزاری دو پنل تخصصی توسط شرکت‌های فعال ICT در سطح ملی است.

وی هدف از برگزاری این همایش تبیین کسب و کار ازIT و انتقال تجربیات موفق در این زمینه با شعار «جهانی فکر کنیم، بزرگ بیندیشیم، از کارهای کوچک شروع کنیم» دانست.

رئیس بنیاد نخبگان استان همدان حوزه فناوری اطلاعات را از صنایعی نوینی که همه زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده و موجب تحولات شگرفی در آن شده برشمرد.

وی معیار پیشرفت در مسیر علم و توسعه‌یافتگی را در گرو گسترش و ترویج فناوری اطلاعات و رشد سریع علم را متأثر از رشد IT دانست.

مجذوبی بر نیاز استان به این فناوری در همه حوزه‌ها از جمله به منظور رسیدن به کشاورزی و گردشگری توسعه یافته تأکید کرد و ادامه داد: ظرفیت بالای استان در داشتن دانشجویان و مخترعان مستعد زمینه‌ای برای استخراج ثروت و کسب‌ و کار فناورانه است.

وی برگزاری همایش‌ها، سخنرانی‌ها و نمایشگاه‌ها را لازم اما کافی ندانست و خواستار حل مشکلات سیاسی، مالی، اجتماعی و فرهنگی از جمله سرعت پایین اینترنت و تغییر دیدگاه‌های منفی در این زمینه شد.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد برگزاری این همایش موجب بهره‌مندی شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان حوزه برنامه‌نویسی از برنامه‌های تدارک دیده شده شود و زمینه‌های لازم برای شکوفایی خلاقیّت‌های آنها را فراهم آورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار